اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی:

احداث بخش سوختگی از نیازهای اساسی بیمارستان امام خمینی ارومیه است

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی گفت: بخش سوختگی و بخش اورژانس از جمله این نیازها است که هزینه احداث هر یک به ترتیب 30 میلیارد ریال و 12 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

احداث بخش سوختگی از نیازهای اساسی بیمارستان امام خمینی ارومیه است

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نیازهای ساختمانی و تاسیساتی بیمارستان امام خمینی ارومیه، اظهار داشت: احداث یک واحد دی‌کلینیک 40 تختخوابی در این بیمارستان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: هزینه تقریبی مورد نیاز برای احداث دی‌کلینیک 40 تختخوابی در بیمارستان امام خمینی ارومیه شش میلیارد ریال است.

اطمینان با اشاره به سایر نیازهای ساختمانی، تاسیساتی بیمارستان امام خمینی ارومیه اشاره کرد و گفت: بخش سوختگی و بخش اورژانس از جمله این نیازها است که هزینه احداث هر یک به ترتیب 30 میلیارد ریال و 12 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی افزود: دستگاه CT-Scan موجود در بیمارستان امام خمینی ارومیه بسیار قدیمی است و نیاز به تعویض دارد.

وی هزینه مورد نیاز برای تهیه یک دستگاه CT-Scan برای بیمارستان امام خمینی ارومیه را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با کمک‌های انسان‌دوستانه خیران عرصه سلامت آذربایجان غربی بسیاری از مشکلات موجود در بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی مرتفع می‌شود.

اطمینان به نیازهای تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی  ارومیه اشاره کرد و اذعان داشت: ماموگرافی دیجیتال، اتوکلاو 500 لیتری و دستگاه سونوگرافی از جمله این نیازها است که هر یک به ترتیب نیاز به هزینه 2 میلیارد و 300 میلیون ریال، 800 میلیون ریال و یک میلیارد و 500 میلیون ریال دارد.

وی اضافه کرد: یک عدد دستگاه طب هسته‌ای در بیمارستان امام خمینی ارومیه مورد نیاز است و هزینه مورد نیاز برای تامین این دستگاه هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول