اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

جذب 1600 حامی سلامت و کرامت در استان قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در 6 ماه نخست امسال هلال احمر استان توانست با جذب هزار و 600 خیر و داوطلب در قالب حامیان سلامت و کرامت به بیش از 8 هزار و 600 مددجو خدمات‌رسانی کند.

جذب 1600 حامی سلامت و کرامت در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم‌، علیرضا ظهیری اظهار کرد: طرح ملی حامیان از جمله رویکردهای جدید سازمان داوطلبان در دو سال گذشته است که توانسته توجه جدی به گسترش زیرساخت‌ها و محور قرار دادن فعالیت‌های داوطلبانه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: از این منظر اقدامات ترویجی و فرهنگی در راستای توجه دادن عموم جامعه به اهمیت تشریک مساعی و کمک به همنوع در رأس وظایف این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: این طرح ملی در راستای بسترسازی برای مشارکت خیرین و نیکوکاران و پوشش ایتام نیازمند، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست و بیماران صعب‌العلاج است و خیرین با تکمیل فرم‌های حامی می‌توانند حامی سلامت، کرامت و دیه شوند.

ظهیری گفت: در نیمه نخست امسال جمعیت هلال احمر توانسته در حوزه سلامت با جذب 126 خیر مبلغ 50 میلیون ریال کمک نقدی و بیش از 429 میلیون ریال کمک غیر نقدی جمع‌آوری و به هزار و 844 بهره‌ور زیرپوشش معاونت امور داوطلبان خدمات‌رسانی کند.

وی اضافه کرد: در همین مدت و در حوزه کرامت هلال احمر قم با جذب هزار و 448 خیر توانسته مبلغ 173 میلیون ریال کمک نقدی و 680 میلیون ریال کمک غیر‌نقدی دریافت کرده و 78 هزار و 793 مددجو را زیر‌پوشش غذایی و پوشاک قرار دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در پایان گفت: تاکنون این جمعیت توانسته با جذب هزار و 574 خیر بیش از 746 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه طرح ملی حامیان سلامت و کرامت جمع‌آوری کند و با این مساعدت توانسته‌ایم 80 هزار و 637 مددجو را در قالب طرح‌هایی همچون فرشتگان رحمت، همای رحمت و کمک هزینه‌های درمانی مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/2258/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول