اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زیدون:

هدف روز پاکسازی عمومی ارتقای سطح سلامتی جامعه است

شهردار زیدون گفت: هدف روز پاکسازی عمومی ارتقای سطح سلامتی جامعه است.

هدف روز پاکسازی عمومی ارتقای سطح سلامتی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حبیب‌الله کشت زر ظهر امروز در جلسه هماهنگی وز نظافت عمومی اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه ارتقاء سطح سواد سلامتی جامعه و جلب حداکثری مشارکت مردم در عرصه پاکیزگی و سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: تقارن اجرای این برنامه با روزهای آغازین مراکز آموزشی و مدارس، نشان دهنده اهمیت حضور دانش آموزان به‌عنوان پیشگامان عرصه فرهنگ‌سازی در سلامت جامعه است.

شهردار زیدون افزود: پاک‌سازی کلی معابر و محلات از نظر تنظیف، رفت و روب، لایروبی آبروها و کانال‌ها، شستشوی خیابان‌ها و جداول و آبروها و نرده‌ها، کاشت نهال و... از اقدامات مهم منطقه در این راستاست.

وی همچنین از فعالیت‌های خانه بهداشت و ماده 110 و بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها در برنامه پاک‌سازی روستاها خبر داد و گفت: از اقدامات صورت گرفته در این خصوص می‌توان به جمع آوری زباله، شستشوی معابر و جداول با همکاری دهیاران اشاره کرد.

کشت‌زر افزود: طرح پاکسازی و نظافت عمومی صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه در سطح شهر سردشت زیدون و روستاها اجرا می‌شود.

شهردار سردشت تاکید کرد: تمام مسئولان شهرداری به همراه کارگران نظافت شهر در روز چهارشنبه سوم مهرماه در طرح نظافت عمومی شهر شرکت و همراه با دیگر شهروندان و مسئولان شهری، دانش‌آموزان و اصناف اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند.

وی تصریح کرد: کاشت و توزیع نهال‌ها از صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه همزمان با آغاز نظافت و پاکسازی عمومی در مناطق مختلف توزیع نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به متولیان اصلی برگزاری مراسم پاکسازی و نظافت عمومی، افزود: فرمانداری، شهرداری، ادارات بهداشت، محیط زیست و ارگان‌های مرتبط با سلامت شهروندان متولیان اصلی برگزاری این مراسم محسوب می‌شوند.

شهردار زیدون در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری صمیمانه مسئولان و شهروندان شاهد ایجاد محیط مناسب و درخور برای مردم شهر باشیم.

انتهای پیام/72008/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول