اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد

عملیاتی شدن طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 50 روستای کشور

معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از عملیاتی شدن طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 50 روستای کشور خبر داد و افزود: در 40 روستا اجرای این طرح به اتمام رسیده است.

عملیاتی شدن طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 50 روستای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا شاملو پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی 623 واحد مسکن شهری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: کار بازسازی فاز دوم بافت با ارزش روستای فورگ ادامه دارد.

وی با بیان این‎که بافت‌های با ارزش زیادی در کشور وجود دارند، افزود: روستاهای زیادی در سطح کشور متقاضی طرح بازسازی بافت با ارزش روستای خود هستند و این کار نیاز به مشارکت مردم در این طرح دارد.

کمبود اعتبارات در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای کشور

معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  تصریح کرد: تاکنون کار مطالعاتی اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 67 روستای کشور انجام شده است.

شاملو از عملیاتی شدن طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 50 روستای کشور خبر داد و افزود: در 40 روستا اجرای این طرح به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای کشور متذکر شد: کمبود اعتبارات تنها خاص این حوزه نیست بلکه شامل تمامی دستگاه‌های اجرایی شده است و در عین حال سعی می‌کنیم با توجه به میزان منابعی که از طرف دولت تامین شده و  تعریف یکسری منابع مالی جدید این طرح‌ها به اتمام برسد.

سند‎دار شدن 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور

معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که بنیاد مسکن اساس کار خود را با مشارکت مردم قرار داده است، ادامه داد: این یک سیاست مهم است که باید در تمام پروژه‌های کشور مدنظر قرار گیرد.

شاملو از سنددار شدن 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: همچنین یک‌میلیون و 500 واحد مسکن روستایی دیگر نیاز به سند دارد.

وی با بیان این‌که در سنددار کردن مسکن روستایی بنیاد مسکن و ثبت اسناد با یکدیگر همکاری دارند، متذکر شد: کارهایی از قبیل تشکیل پرونده و تهیه نقشه‌های مختلف توسط بنیاد مسکن صورت می‌گیرد.

معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: ثبت سند مسکن‌های روستایی توسط ثبت اسناد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/69019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول