اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده عنوان کرد

کسب 6 رتبه پزشکی در کنکور 92 توسط شهرستان لنده

فرماندار لنده عنوان گفت: موفقیت دانش آموزان در شهرستان لنده در کسب 6 رتبه پزشکی در کنکور 92 باعث افتخار عموم مردم این شهرستان است.

کسب 6 رتبه پزشکی در کنکور 92 توسط شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه پر افتخار تاریخ ملت‌ ایران اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز ما در جامعه جهانی از جایگاهی برخوردار هستیم مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار لنده برنامه‌ریزی جهت گرامی‌داشت این هفته را ضروری‌ خواند و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس که فرهنگ شهید و شهادت بوده سهیم باشند.

فاطمیان تصریح کرد: بازگو کردن دستاوردهای دفاع مقدس برای مردم یادآور روزهای دفاع و حماسه بوده که با نهایت صداقت و اخلاص بدون اسم و رسم برای حفظ استقلال و آزادی خود جنگیدند.

وی افزود: کوتاهی و قصور در خصوص بازگو کردن دستاوردهای دفاع مقدس به ضرر ما خواهد بود چرا که دشمنان می‌خواهد روحیه و فرهنگ شهید و شهادت را از جامعه ما دور سازند و ما خود یکی از عوامل آن خواهیم بود و زمینه را برای آن‌ها مهیا کرده‌ایم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده خاطر نشان ساخت: ما باید همانطور که در دفاع مقدس اجازه تعرض به خاک و ناموس خود را ندادیم امروز از فرزندان خود با بازگو کردن آن همه رشادت و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت محافظت کنیم.

فاطمیان افزود: تا زمانی‌که فرهنگ شهید و شهادت در میان ما استوار است دشمنان نمی‌توانند به فکر تعرض به ما باشند.

وی در ادامه به وعده های مسئولان استانی در خصوص رفع مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که تا به امروز گریبانگیر این شهرستان بوده وضعیت نامطلوب اینترنت است.

فرماندار لنده گفت: وضعیت اینترنت در شهرستان لنده مطلوب نیست و مسئولان مخابرات استان باید به وعده‌های خود در خصوص حل این مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی به اثرات قطعی اینترنت اشاره کرد و افزود: وضعیت نامناسب اینترنت در این شهرستان کار ثبت نام دانشجویان و دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده و متاسفانه شرکت مخابرات استان چندین بار وعده حل این مشکل را داده بودند که این وعده‌ها عملی نشد و مشکل قطعی اینترنت همچنان پابرجاست.

وی تاکید کرد: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تمام ادارات فرهنگی باید نسبت به این دو مقوله مهم در ادارات خود اقدام کنند.

فاطمیان در ادامه تصریح کرد: موفقیت دانش آموزان در شهرستان لنده  در کسب 6 رتبه پزشکی در کنکور 92 باعث افتخار عموم مردم این شهرستان است.

وی در ادامه به طولانی شدن روند مکاتبات اداری اشاره کرد و گفت: ادارات باید در پاسخگویی به مکاتبات سرعت بیشتری داشته  و جواب را به تاخیر نیاندازند چرا که بعضی از تاخیرها در نتیجه تصمیم گیری‌ها تاثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/82013/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول