اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

رتبه‌های زیر 1000 کنکور در فارس تجلیل شدند

مدیرکل آموزش ‌و پرورش فارس گفت: امسال در مراسم باشکوهی از دانش‌آموزانی که موفق به کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار و تک‌رقمی کنکور شده‌اند، تجلیل ‌شد.

رتبه‌های زیر 1000 کنکور در فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمد حسین روزی‌طلب در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور که با حضور استاندار فارس برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان این استان در سال 86 با چهار رتبه تک‌رقمی، در سال 87 با دو رتبه، سال 88 با پنج رتبه، سال 89 با چهار رتبه، سال 90 با یک رتبه و سال 92 با پنج رتبه تک‌رقمی همواره افتخار‌آفرین بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سه دانش‌آموز موفق در آزمون سراسری امسال در شهرستان شیراز از نواحی یک و دو آموزش و ‌پرورش و دو دانش‌آموز نیز از شهرستان ممسنی بودند.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان استان فارس حتی با توجه به اینکه در قطبی از کشور قرار دارند و با دانش‌آموزانی مقایسه می‌شوند که از سهمیه و ضرایب محرومیت استفاده می‌کنند باز هم در کشور درخشش خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ رتبه تک‌رقمی توسط دانش‌آموزان فارسی کسب نشده بود، گفت: پس از نتایج سال گذشته بلافاصله کمیته‌ای برای بررسی این موضوع در آموزش و پرورش فارس تشکیل و مشکلات بررسی شد.

روزی‌طلب بیان کرد: مجموعه برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در سال گذشته در کمیته پیشرفت تحصیلی و برگزاری کلاس‌های تقویتی در کسب رتبه‌های برتر بسیار تأثیر‌گذار بود.

به گزارش فارس، در این مراسم استاندار فارس از پنج دانش‌آموز این استان که حائز رتبه تک‌رقمی کنکور شده‌اند، تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول