اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بیجار با رنگ و بوی دفاع مقدس

فرماندار بیجار گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بیجار برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بیجار با رنگ و بوی دفاع مقدس

حمدالله کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص نهادینه کردن و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، در شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به جایگاه ورزش همگانی و اهمیت آن در جامعه این همایش برگزار خواهد شد.

کریمی، هدف از برگزاری این همایش بزرگ را در هفته دفاع مقدس یادآوری اهمیت و ارزش این هفته به اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان بیان و تصریح کرد: رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس باید همواره برای افراد مختلف جامعه خصوصاً جوانان به طریق متفاوت حتی برگزاری همایش پیاده‌روی در این هفته یادآوری شود.

وی بر اهمیت احیا و ترویج فرهنگ و یادآوری 8 سال دفاع مقدس خصوصا برای قشر جوان تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه همایش‌ها با نام و یاد 8 سال دفاع مقدس می‌تواند زمینه‌ساز نهادینه شدن ارزش و آرمان‌های آن دوران میان اقشار مختلف مردم مخصوصا جوانان این مرز و بوم باشد.

این مسئول همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش پیاده روی را ایجاد و ترویج ورزش دانست و اذعان داشت: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه تنها با ورزش برطرف می‌شود و توسعه ورزش در بین آحاد جامعه با وجود افرادی محقق خواهد شد که به ورزش اهمیت داده و در انجام آب برای حفظ سلامت کوشا هستند.

فرماندار بیجار در پایان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در راستای حضوری پرشور در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صورت گرفته است، افزود: این همایش بزرگ از پارک شاهد آغاز و تا فراز کوه نسار بیجار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول