اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کارمندان نمونه شهرستان سیریک تجلیل شدند

کارمندان نمونه شهرستان سیریک طی مراسمی با حضور مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

کارمندان نمونه شهرستان سیریک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، فرماندار سیریک ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی افزود: در مکتب اسلام انسان شرافت و کرامتی دارد که از طرف خداوند به او داده شده است و بر همگان به ویژه مسئولان و کارمندان لازم است حافظ حرمت و منزلت انسانی باشند و آن چه مورد نظر اسلام است حفظ احترام و عزت مردم توسط رهبران، زمامداران و کارکنان در نظام اسلامی است.

فرماندار سیریک ادامه داد: ویژگی مهم دیگری که برای کارکنان و کارمندان جامعه لازم است داشتن خلق نیک و خوش رفتاری با مردم، گشاده رویی و برخورد نیکو، باعث جذب مردم شده و آنان را به حکومت و مردم  امیدوار می‌کند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقعه شایسته و ضروری است که  کارکنان نظام اسلامی، به زیور تقوا آراسته باشند، اظهار داشت: کارمندان می‌توانند با داشتن تقوا خود را از ارتکاب هرگونه نافرمانی، سستی و تنبلی، اسرافکاری، حیف و میل بیت المال، و از بین بردن حق دیگران مصون نگاه دارند.

فرماندار سیریک تصریح کرد: هر کاری که هر انسان و یا کارمندی برای مردم انجام می دهند در هر پست و سمتی که باشید یک حسنه است زیرا آن کار  به نفع مردم است چنانچه کار ماندگار و اصیل و ریشه دار هم باشد یک صدقه جاریه محسوب می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: کارمندان نظام اسلامی می‌توانند در محیط کار با سایر همکاران رابطه صمیمی و دوستانه داشته باشند و با رعایت حقوق برادری و روحیه تعاون و همکاری، یکرنگی و یکدلی را در محیط اداری حاکم سازند چرا که وحدت و همدلی کارکنان انرژی‌های مادی و معنوی حوزه مدیریت را برای خدمت بیشتر و متمرکز می سازد.

در این مراسم از 30 کارمند نمونه ادارات و نهادهای شهرستان سیریک با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/88004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول