اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز کارمند

120 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت روز کارمند 120 نفر از کارمندان نمونه و ساعی صومعه‌سرا در مراسمی تجلیل شدند.

120 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرماندار این شهرستان عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام کارمند در سالن اجتماعات فارابی صومعه‌سرا رضایت‌مندی ارباب‌رجوع را مهم‌ترین ملاک ارزیابی یک کارمند نمونه برشمرد.

*شهیدان رجایی و باهنر کارمندان برتر انقلاب اسلامی بودند

میرزا حسینعلی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: رجایی و باهنر دو کارمند نمونه و برتر انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان این‌که شهدای دولت در مدت کوتاه مدیریتی خود، الگوی کاملی از مدیریت در نظام اقتصادی را به ارمغان گذاشتند، ادامه داد: دولت ایران امروز به وجود چنین کارمندان نمونه و فاخری به خود می‌بالد.

فرماندار صومعه‌سرا، روز کارمند را تجلیل از انسان‌های شایسته با اهدافی مقدس در راستای خدمت به مردم دانست و گفت: همواره کسب رضای الهی در راستای جلب رضایت خلق و برطرف شدن مشکلات انسانی نهفته است.

*امام علی (ع) الگوی کامل اخلاق‌‌مداری برای کارمندان دولت است

وی، امام علی (ع) را یک الگوی کامل از اخلاق‌مداری برای کارمندان امروز کشور خواند و ساده‌زیستی، مردم‌داری و عدالت را از مشخصه‌های امام علی (ع) در پیشبرد امور مردمی ذکر کرد.

حسینعلی‌زاده، تصریح کرد: جلب رضایت ارباب‌رجوع با پیروی از اخلاق و منش امام علی (ع) محقق می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به این‌که گشاده‌رویی مهم‌ترین مطالبه ارباب‌رجوع از کارمندان دولتی است، متذکر شد: تقوا، فروتنی، مردم‌دوستی، نرم‌خویی، نیک خلقی، خدمت به مردم، داشتن روحیه انتقادپذیری و وقت‌شناس بودن از جمله شاخصه‌های ارزیابی کارمندان نمونه اداری عنوان کرد.

* 120 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

در پایان مراسم مذکور از 120 کارمند نمونه ادارات و نهادهای مختلف صومعه‌سرا و 50 مدیر دستگاه اجرایی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت مقام کارمند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول