اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صعود به لیگ برتر

رقبای صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول امید کشور مشخص شدند

حریفان تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

رقبای صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول امید کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول امید قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور از یکشنبه آینده نهم مهرماه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این دسته تلاش خود را برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر آغاز می‌کنند.

این در حالی است که امسال 24 تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند و برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به لیگ برتر ابتدا دیدارهای خود را در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای به انجام خواهند رساند.

در پایان دیدارهای مرحله گروهی که به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود، از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب می‌کنند و بازی‌ها در این مرحله نیز به شکل گروهی انجام می‌شود تا در نهایت چهره صعودکننده‌ها مشخص شود.

در حالی که کمتر از یک هفته دیگر به زمان آغاز بازی‌های هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور باقی مانده است، برنامه بازی‌های تیم‌های حاضر در گروه‌های چهارگانه لیگ دسته اول امید در هفته اول از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد.

این برنامه در حالی اعلام شده که تیم‌ها برای ارائه و تشکیل پرونده و یا رفع نکردن مشکلات حقوقی و مالی باشگاه‌ها در کمیته مربوطه و عدم ارائه فیش‌های بانکی مبنی بر پرداخت کامل ورودی مسابقات اعم از حق ثبت نام و حق عضویت باشگاه‌ها، بازیکنان و جرایم انضباطی تا دوشنبه اول مهر فرصت داشتند.

بدین ترتیب تیم‌هایی که نتوانند موارد قانونی را به موقع رعایت کنند، از جدول مسابقات حذف می‌شوند و فدراسیون فوتبال راسا در خصوص آنها تصمیم خواهد گرفت، ضمن اینکه پایان زمان نقل و انتقالات و رفع نواقص مدارک بازیکنان تا امروز چهارشنبه سوم مهرماه از سوی این سازمان تعیین شده است.

در گروه اول مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، ذوب‌آهن نوین اصفهان، مس رفسنجان، مس کرمان، شهرداری اراک و فولاد یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال امید صنعت نفت آبادان، کارون خوزستان، گهر زاگرس دورود، توحید بوشهر، شهرداری یاسوج و هلال احمر اهواز حضور دارند و در گروه سوم نیز تیم فوتبال امید صبای قم با تیم‌های پرسپولیس قائمشهر، داروسازی وتاک ساری، ابومسلم خراسان، اتکا گلستان و شهرداری نوژن نوشهر برای صعود از مرحله گروهی تلاش می‌کنند.

دیدارهای مرحله مقدماتی از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در گروه چهارم مقدماتی نیز با حضور تیم‌های فوتبال امید شهرداری تبریز، دبیری تبریز، شهرداری اردبیل و شهرداری مهاباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول