اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

مسابقه صبا و پرسپولیس 12 مهر در قم برگزار می‌شود

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوازدهم مهر ماه در قم به مصاف هم می‌روند.

مسابقه صبا و پرسپولیس 12 مهر در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است از پنجشنبه هفته جاری با انجام دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز با پرسپولیس تهران آغاز شود، فوتبال دوستان قمی از هم اکنون انتظار دیدار صبا و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را می‌کشند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم این هفته قرار است به خارج از خانه رفته و در دیداری حساس که پنجمین میهمانی این تیم در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود برابر شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان قرار بگیرد.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه تیمشان توانست در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال راه‌آهن سورینت را شکست دهد، با توجه به برگزاری دیدار این تیم با استقلال صنعتی خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه پنجم مهر ماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف حریف می‌روند.

بعد از این دیدار صبای قم باید خود را آماده دیدار حساس هفته دوازدهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور کند، دیداری که شاگردان محمد مایلی‌کهن باید در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم فوتبال پرسپولیس تهران باشند.

طبق برنامه از پیش تعیین‌شده سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، باید دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از دوازدهمین هفته مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 و 15 دقیقه روز جمعه پنجم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام برسد.

با توجه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم از این دیدار و حساسیت این دیدار در مقایسه با سایر بازی‌های هفته دوازدهم، مسئولان این ورزشگاه نیز در حال اندیشیدن تدارکات لازم برای پذیرایی مطلوب از تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال و فوتبال دوستانی هستند که از سایر شهرها به قم می‌آیند.

در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب 17 امتیاز از 10 مسابقه خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جای گرفته است، ضمن اینکه شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم صبای قم نیز با کسب 13 امتیاز تیم نهم جدول رده‌بندی هستند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول