اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت و گو با فارس:

دو و میدانی کار قمی به مدال برنز نونهالان قهرمانی کشور دست یافت

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت دو و میدانی کار آینده‌دار قمی در کسب نشان برنز رقابت با برترین‌های رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

دو و میدانی کار قمی به مدال برنز نونهالان قهرمانی کشور دست یافت

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این دو و میدانی کار آینده‌دار به عنوان یکی از استعدادها و پشتوانه‌های این رشته در قم موفق به کسب مقام سوم و در نهایت نشان برنز از رقابت خود با مدعیان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی برترین نونهالان دو و میدانی‌کار کشور شد.

وی کسب این مدال را برای دو و میدانی قم بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و افزود: در ادامه روند رو به رشد و افتخارآفرینی دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور، محمدرضا فریدی به عنوان یکی از دو و میدانی‌کاران خوش آتیه قم عملکرد قابل توجهی داشت و با کسب مدال برنز از پیکارهای قهرمانی کشور با دست پر بازگشت.

رضایی با بیان اینکه برترین‌های دو و میدانی کشور در رده سنی نونهالان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اضافه کرد: در حالی که تیم قم با ترکیب دو نفره با حریفان رقابت کرد، توانست در ماده 400 متر با مانع یک نشان برنز از این پیکارها دشت کند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران کشور با حضور دو و میدانی کاران استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیئت دو و میدانی استان البرز در پیست دو و میدانی شهر کرج برگزار شد و سهم تیم قم در مدال برنز 400 متر با مانع بود، ضمن اینکه حسن شکری دیگر نماینده قم در ماده پرتاب دیسک با حریفان رقابت کرد اما به مدالی دست نیافت.

وی در ادامه عنوان داشت: دو و میدانی‌کاران قمی در سال‌های اخیر با وجود محدودیت‌هایی که از نظر امکانات و فضای ورزشی داشته‌اند اما عناوین و افتخارات ارزشمندی را برای ورزش قم به دست آورده‌اند که یکی از آن‌ها در رقابت‌های امسال دو و میدانی قهرمانی کشور رقم خورد.

رضایی خاطرنشان کرد: حاصل تلاش هیئت دو و میدانی در استعدادیابی و اعتماد به نسل جوان و آینده‌دار از رده‌های سنی پایه سبب شده است تا در سال‌های اخیر موفقیت‌های ارزشمندی در سطح رقابت‌های مهم کشوری نصیب دو و میدانی و ورزش قم شود.

وی ابراز داشت: در ادامه درخشش دو و میدانی‌کاران استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور، با اینکه در لیگ آقایان تیم نداریم اما جوانان ما خوب می‌درخشند و چهره‌های جویای نام قمی در سایر رده‌های سنی توانمندی خود را در مسابقات قهرمانی جوانان کشور نشان داده‌اند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول