اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی قم منتظر درخشش «ربانی» در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بی صبرانه منتظر درخشش و مدال‌آوری قهرمان ارزنده پرش با نیزه قم در رقابت‌های دو و میدانی مسابقات کشورهای اسلامی هستیم.

دو و میدانی قم منتظر درخشش «ربانی» در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است

اصغر درخشش‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این قهرمان ارزنده محمدمحسن ربانی است که پنجشنبه بیست و هشتم شهریور ماه همراه با سایر نفرات اعزامی تیم ملی دو و میدانی کشورمان راهی رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: ربانی در حال حاضر بهترین ورزشکار رشته پرش با نیزه کشورمان در میادین داخلی و برون مرزی محسوب می‌شود و بر همین اساس کمیته فنی فدراسیون در جلسه‌ای که پیش از این اعزام در خصوص تیم ملی برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد مجوز حضور محمد محسن ربانی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را صادر کرد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این جلسه بر اساس گزارش رئیس کمیته پرش‌های فدراسیون دو و میدانی در خصوص سطح رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی در مواد پرشی مخصوصا پرش با نیزه، محمد محسن ربانی بیش از سایرین شانس کسب مدال در این دوره از رقابت‌ها را دارد و بنابراین مقرر شد که در لیست تیم ملی برای اعزام به این دوره از مسابقات قرار بگیرد.

وی عنوان داشت: همچنین در این جلسه رئیس کمیته سرعت‌ها و عضو هیئت رئیسه فدراسیون دو و میدانی نیز با دفاع از رضا قاسمی که مدعی شده است، شانس کسب دو مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی بوده، خواستار تجدید نظر در خصوص اعزام این ورزشکار شد.

درخشش‌فر بیان کرد: در پایان این جلسه پس از اظهار نظرهای روسای کمیته‌های مختلف در خصوص ورزشکاران اعزامی، مقرر شد به منظور احترام به دفاعیات روسای کمیته‌های دوهای سرعت و پرش، محمدمحسن ربانی ورزشکار با اخلاق استان قم و رضا قاسمی راهی بازی‌های کشورهای اسلامی شوند.

وی افزود: کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی از بدو حضور افشین داوری به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی تشکیل شده و دارای کمیته‌های تخصصی مختلفی همچون ماراتن و نیمه ماراتن، همگانی و پیاده‌روی، آموزش، دوهای سرعت، دوهای نیمه استقامت و استقامت، پرش‌ها، پرتاب‌ها و پزشکی است و امور مربوط به هر کدام از مواد دو و میدانی در داخل کمیته‌های مربوطه انجام می‌شود.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به زمان آغاز رقابت‌های پیش روی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از سوم تا هفتم مهرماه در اندونزی برگزار خواهد شد و تیم کشورمان با 11 دو و میدانی کار در این مسابقات حضور دارد.

ترکیب تیم ملی دو و میدانی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی:

پرتاب دیسک: احسان حدادی و محمد صمیمی

پرش طول: محمد ارزنده

پرش با نیزه: محمدمحسن ربانی

پرتاب چکش: کاوه موسوی

3 هزار متر مانع: احمد فرود

پرتاب وزنه: لیلا رجبی

100 متر: رضا قاسمی

200 متر: مریم طوسی

پرش ارتفاع: کیوان قنبرزاده

800 متر و 1500 متر: سجاد مرادی

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول