اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ناظر اجرای ماموریت‌های محوله رسیدگی به امور جوانان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع توسط این اداره کل برای سالروز ازدواج با برکت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در قم خبر داد.

ناظر اجرای ماموریت‌های محوله رسیدگی به امور جوانان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در جلسه کمیته فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان قم که عصر امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، در جمع نمایندگان سایر دستگاه‌های عضو این ستاد، با بیان اینکه وظیفه اصلی این اداره کل نظارت بر امور مربوط به جوانان است، اظهار کرد: این اداره کل مسئولیت نظارت بر عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در زمینه اجرای ماموریت‌های محوله در رسیدگی به امور جوانان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این اداره کل در حوزه ورزش وظیفه حمایت از جوانان، قهرمانان و ملی‌پوشان رشته‌های مختلف را بر عهده دارد اما در سایر حوزه‌ها نظیر مسکن، ازدواج، اوقات فراغت،‌ هویت دینی،‌ مشارکت‌های اجتماعی و... پیگیری وظایف محوله به دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی را عهده‌دار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به ماموریت‌های این اداره کل در خصوص امور جوانان، عنوان داشت: ما از دو سال گذشته که علاوه بر ورزش رسیدگی به امور جوانان را نیز بر عهده‌ گرفته‌ایم، تلاش کرده‌ایم که همکاری جدی با ارگان‌های مرتبط داشته باشیم و به بهترین نحو ماموریت خود را انجام بدهیم.

وی یاد آور شد: در واقع دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در این اداره کل واقع شده است و با تشکیل به موقع جلسات ستاد ساماندهی استان و همچنین کمیته فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان در اداره کل، به صورت جدی و فعالانه، پیگیر امور محوله هستیم.

جهان بینی در ادامه از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های متنوع و ویژه در روز ملی ازدواج در استان قم خبر داد و عنوان داشت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف به مناسبت در پیش بودن روز اول ذی‌الحجه همزمان با سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) مصادف با روز ملی ازدواج در قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور این جلسه کمیته فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی را تشکیل دادیم تا با نظرخواهی از نمایندگان سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم بتوانیم بهترین برنامه‌ها را برای روز ملی ازدواج پیش‌بینی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار داشت: روز فرخنده ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز ملی ازدواج نامگذاری شده است و با توجه به نزدیک شدن به این روز در تدارک برنامه‌های مناسبی برای این منظور هستیم.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول