اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در ورزشگاه تختی قم

نوجوانان عقاب قم به مصاف استقلال تهران می‌روند

تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان قم امروز یک‌شنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران به میدان می‌رود.

نوجوانان عقاب قم به مصاف استقلال تهران می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم تا کنون پنج هفته خود را سپری کرده است و تیم عقاب پردیسان قم نیز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است، این تیم قصد دارد برای حفظ آمادگی خود یک بازی تدارکاتی با تیم مطرح نوجوانان استقلال تهران برگزار کند.

فوتبالیست‌های عقاب پردیسان در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم هستند و در این دیدار تدارکاتی و دوستانه عصر امروز در مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم نوجوانان استقلال تهران خواهند بود.

این بازی دوستانه در حالی قرار است از ساعت 15 امروز یک‌شنبه سی و یکم شهریور در زمین چمن مصنوعی مجموعه تختی برگزار شود که تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان قم از پنج بازی انجام شده خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم با پنج پیروزی هم اکنون در صدر قرار دارد.

امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال رده سنی نوجوانان عقاب پردیسان، مبنا صنعت، آبادگران، افشید، هنگ، انصار، دژبان، کیان نوین، همای نوین، خورشید و پرسپولیس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در حالی که تا هم اکنون پنج هفته از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم سپری شده است، تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان با کسب پنج پیروزی از پنج مسابقه خود با 39 گل زده و تنها سه گل خورده و تفاضل گل به اضافه 36 اندوخته 15 امتیازی دارد و صدرنشین است.

همچنین تیم فوتبال نوجوانان مبنا صنعت با پنج پیروزی و 15 امتیاز در حالی که 29 گل زده و سه گل دریافت کرده است به دلیل 10 گل زده کمتر و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان در مکان دوم جای دارد و به شدت این تیم را تعقیب می‌کند.

دیدار رو در روی تیم‌های فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان و مبنا صنعت در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم می‌تواند بسیاری از معادلات قهرمانی را بین این دو تیم مشخص کند.

هم اکنون تیم آبادگران با 13 امتیاز، افشید و هنگ با 12 امتیاز، انصار با چهار امتیاز، دژبان و کیان نوین با سه امتیاز و تیم‌های همای نوین، خورشید و پرسپولیس نیز بدون کسب امتیاز در مکان‌های چهارم تا یازدهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان قم حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول