اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نشست تشکل‌های کشاورزی با استاندار کرمانشاه ـ 2

مصری: اعمال تحریم‌ دشمن برای به‌هم ریختن ثبات کشور

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان تحریم‌های زیادی برای به ‌هم ریختن ثبات کشور اعمال می‌کنند.

مصری: اعمال تحریم‌ دشمن برای به‌هم ریختن ثبات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری عصر امروز در نشست با تشکل‌های کشاورزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید شنونده باشند و یک جای مؤثر سخن بگویند.

مصری مشکلات بخش کشاورزی را در سه شکل اجرایی، ساختاری و نظارتی عنوان کرد و ابراز داشت: چهار دسته مشکل در این نشست یادداشت کردم و برای رفع مشکلات موجود، طرحی می‌نویسم تا به‌صورت قانون درآید و اجرا شود.

به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دشمنان تحریم‌های زیادی برای به ‌هم ریختن ثبات کشور اعمال می‌کنند.

مصری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در مقابل دشمن ایستاده و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی داشته، گفت: امروز از نداشتن فشفشه بازی به پرتاب ماهواره به فضا رسیده‌ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع سوخت فسیلی رو به اتمام است، خاطر نشان کرد: دشمنان از دست‌یابی ایران اسلامی به سوخت هسته‌ای نگران هستند تا همیشه در انحصار خودشان باشد.

وی بیان داشت: کشاورزان امروز نکات زیادی به من انتقال دادند تا برای آن چاره‌اندیشی شود و به‌زودی با همکاری یکدیگر می‌توان از تمام موانع گذشت.

*زراعت دیم کرمانشاه تحت تاثیر عوامل جوی قرار گرفته است

رئیس هیئت مدیره هماهنگی تشکل‌های کشاورزی استان کرمانشاه در این نشست عنوان کرد: در روستاها رشد جمعیت منفی داریم و شاهد مهاجرت به شهرها هستیم.

فخرالدین خرابات با اشاره به فراهم کردن امکانات برای روستائیان پس از انقلاب افزود: خشک‌سالی و نبود اشتغال پایدار زمینه خروج نیروهای جوان از روستاها را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: زراعت دیم در استان کرمانشاه تحت تاثیر عوامل جوی قرار گرفته، اما امسال در بخش توسعه کشاورزی، تسهیلات بیشتری به کشاورزان داده شده است.

انتهای پیام/2700/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول