اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سالروز شکست حصر آبادان صورت می‌گیرد

برگزاری مانور آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی در آبادان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری مانور آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به مناسبت شکست حصر آبادان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مانور آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی در آبادان

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آمبولانس‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در روز پنجم مهرماه، در رژه شکست حصر آبادان حاضر می‌شوند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به حضور اقشار مختلف و ازدیاد جمعیت، آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی آبادان به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در محل رژه حاضر می‌شوند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان با اشاره به دیگر فعالیت مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در این ایام افزود: آمبولانس‌های ما در روز چهارم مهر نیز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده آبادان حاضر هستند‌.

وی در ادامه از برگزاری مانور آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مانور همزمان با افتتاح مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در روز ششم مهر ماه برگزار می‌شود.

مقام ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط فوریت‌های پزشکی آبادان؛ استقرار آمبولانس در محل تردد دانش‌آموزان از ابتدای مهر بود.

وی در پایان عنوان کرد: استقرار آمبولانس‌ها به مدت 10 روز ادامه داشته و به دنبال آن هستیم که این برنامه را در محل‌های پرتردد تا پایان سال تحصیلی ادامه دهیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول