اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش عنایتی

صبا، راه آهن را با شکست بدرقه کرد

صبای قم در هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف راه‌آهن سورینت رفت که توانست با نتیجه دو بر یک از سد حریف تهرانی خود عبور کند.

صبا، راه آهن را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

شاهین حاج‌بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد ضمن اینکه رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و حمیدرضا رحیمی به عنوان کمک داور دوم حاجی‌بابایی را یاری می‌کنند و محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر مسابقه تیم داوری را همراهی می‌کنند.

در دقیقه 16 بازی رضا خالقی فرد می‌توانست دروازه تیم صبا را با یک شوت زیبا باز کند اما یکی از مدافعان سد راه شوت زیبای مهاجم بازیکن راه آهن شد و توپ به کرنر رفت.

در حالی که دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند در دقیقه 20 این مسابقه سانتر زیبای رضاییان را خالقی فرد به زیبایی هر چه تمامتر دور از دستان دروازه‌بان تیم صبای وارد دروازه کرد و گل نخست راه‌آهن را به ثمر رساند.

مهدی مومنی در دقیقه 24، خود را در محوطه جریمه تیم راه‌آهن به زمین زد که داور مسابقه این حرکت بازیکن صبا را مستحق دریافت کارت زرد تشخیص داد.

شوت ناگهانی و از راه دور صادقی بازیکن تیم صبا در دقیقه 36 مسابقه توسط دروازه‌بان راه‌آهن مهار شد.

با شروع نیمه دوم حملات صبا بر روی دروازه نیز آغاز شد تا اینکه در دقیقه 48 مسابقه رضا عنایتی بهترین گلزن صبای قم توانست با استفاده از تجربه بالای خود بر روی یک ضربه دقیقه دروازه راه‌آهن را باز کند.

شاهین حاج‌بابایی در دقیقه 54 مسابقه به فرزاد آشوبی از تیم راه آهن کارت زرد نشان داد.

رامین رضاییان و بهادر عبدی نیز در ادامه مسابقه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

غلامرضا عنایتی در دقیقه 63 بر روی حرکت کریمی توانست با ضربه بسیار زیبای پای چپ خود توپ را به سقف دروازه تیم راه‌آهن بچسباند تا گل دوم خود و صبا را در این مسابقه ثبت کند.

در دقیقه 68 نیز داور مسابقه به پیروز قربانی بازیکن راه‌آهن بر روی خطایی که بر روی بازیکن صبا انجام داد کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 70 خالقی فرد زننده تنها گل راه‌آهن جای خود را به اکبر صغیری داد.

دقیقه 82 صادقی جای خود را به کیوان امرایی در ترکیب تیم صبای قم داد.

تیم متحول شده محمد مایلی کهن در نیمه دوم باز هم در چندین نوبت حملات خطرناکی را بر روی دروازه تیم راه‌آهن ترتیب داد که این موقعیت‌ها توسط عنایتی، کریمی، مومنی از دست رفت.

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم صبای قم خاتمه یافت و صبای قم پس از چندین هفته طعم شیرین برد را در خانه چشید.

تیم فوتبال راه‌آهن در حالی به این مسابقه پا گذاشت که در 9 بازی قبل تنها یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده است و از سایر دیدارهای خود چهار تساوی و چهار باخت به دست آورده است. صبای قم نیز در 9 مسابقه قبلی خود سه برد و یک تساوی و پنج باخت داشته است.

تیم فوتبال راه آهن تهران تا قبل از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب هفت امتیاز در رده چهاردهم جدول و تیم فوتبال صبای قم نیز با کسب 10 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام/78010/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول