اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن:

تغییر آرایش تیمی برد صبا را رقم زد/تشکر از فرزند عنایتی

سرمربی تیم صبای قم گفت: با تغییر چهره تیم در این مسابقه و استفاده از بازیکنان جوان توانستیم پیروز میدان باشیم.

تغییر آرایش تیمی برد صبا را رقم زد/تشکر از فرزند عنایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی کهن پس از برد دو بر یک تیم صبای قم مقابل راه‌آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: این روزها این قدر فشار بر روی ما زیاد است که مثل اینکه برد و باخت فرق نمی‌کند.

وی افزود: خوشحالم این بازی را بردیم و توانستیم کمی نفس راحت بکشیم.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه امروز ما با شکل جدیدی بازی را شروع کردیم، اظهار داشت: نوع آرایش تیمی ما همه را متعجب کرد زیرا خیلی از بازیکنان را تغییر داده بودیم.

وی یادآور شد: امروز چهره‌هایی مثل سید مهدی حسینی، روزبه چشمی و بازیکنان جوانی مثل داود بهادری و محمود شفیعی را به میدان فرستادیم که جای خیلی از بازیکنان باتجربه را گرفتند و خیلی خوب کار کردند.

مایلی‌کهن با اشاره به اینکه ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، ابراز داشت: متاسفانه روی اتفاقات بازی گل خوردیم در حالی که راه آهن در نیمه نخست تنها یک موقعیت گل داشت و آنرا تبدیل به گل کرد و کار ما سخت شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و آنها نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردند و گل مساوی را به موقع زدیم و پس از آن فشار زیادی آوردیم تا توانستیم به هدفمان که گل برتری بود دست یابیم.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه اگر امروز هم نمی‌بردیم چیزی از ارزش‌های صبا کم نمی‌شد، تصریح کرد: بازیکنان ما تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند نتیجه را به نفع ما تغییر دهند.

وی در ادامه از معین عنایتی فرزند غلامرضا عنایتی تشکر کرد و گفت: از معین عنایتی هم ممنونم که دو گل برای ما زد؛ تعجب نکنید معین عنایتی پسر رضاعنایتی است که حضورش در ورزشگاه باعث افزایش روحیه غلامرضا شد و عنایتی توانست دو گل برای ما به ثمر برساند.

انتهای پیام/78010/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول