اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم به میزبانی تهران

انقلاب و شهاب قم حریفان خود در لیگ آینده سازان کاراته کشور را شناختند

تیم‌های انقلاب و صنایع شهاب گاز سوز حریفان خود در مسابقات لیگ آینده سازان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور را شناختند.

انقلاب و شهاب قم حریفان خود در لیگ آینده سازان کاراته کشور را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایندگان کاراته قم این روزها زیر نظر مربیان خود سخت مشغول انجام تمرینات آماده سازی هستند تا بدین ترتیب با قدرت در دومین هفته پیکارهای لیگ آینده سازان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان بروند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان روزهای پایانی هفته جاری سالن کبکانیان تهران میزبان هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ کاراته آینده سازان قهرمانی کشور است و تیم‌های مدعی در دیدارهای مختلف بر روی تاتامی حاضر می‌شوند.

هفته دوم از مسابقات دور رفت لیگ کاراته آینده سازان قهرمانی باشگاه‌های کشور روز جمعه پنجم مهر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود در حالی که امسال در لیگ آینده سازان تیم‌ها در شش گروه مقدماتی تقسیم بندی شده‌اند.

دومین هفته از نیم فصل نخست مسابقات لیگ آینده سازان کاراته کشور این هفته با انجام 26 دیدار پیگیری خواهد شد در حالی که هر دو تیم انقلاب و صنایع شهاب گازسوز به عنوان نمایندگان کاراته قم با ترکیبی از چهره‌های بومی این رشته به مصاف حریفان می‌روند.

تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز در این فصل از رقابت‌ها یکی از تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی است و در تلاش برای صعود به مرحله نهایی دو دیدار حساس در مقابل حریفان برگزار می‌کند در حالی که نخستین مسابقه این تیم با نماینده البرز و دومین رقابت با نماینده تهران است.

کاراته‌کاهای تیم آینده سازان صنایع شهاب گازسوز قم در نخستین دیدار برابر تیم هیئت کاراته استان البرز قرار می‌گیرند و در دومین دیدار نیز به مصاف باشگاه کاراته مقاومت می‌روند، ضمن اینکه دیگر مدعیان نیز در چهار مسابقه دیگر به مصاف هم خواهند رفت در حالی که در این گروه تیم‌های هیئت کاراته البرز، صنایع شهاب گاز سوز قم، باشگاه مقاومت، شهرداری شهر قدس، هیئت کاراته آذربایجان غربی، هیئت زنجان حضور دارند.

اما در گروه دوم مسابقات جایی که تیم‌های کاراته آینده سازان مجتمع دخانیان گیلان، هیئت کاراته سیستان و بلوچستان، ایران‌جوان هشتگرد، باشگاه انقلاب قم، شهید صافی گلپایگان حضور دارند، این هفته انقلاب قم نیز دو دیدار حساس با حریفان برگزار می‌کند.

کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در نخستین دیدار خود مقابل تیم کاراته ایرانجوان هشتگرد قرار می‌گیرند در حالی که دومین دیدار آنها برابر تیم هیئت کاراته سیستان و بلوچستان است تا بدین ترتیب دو مسابقه نماینده قم در هفته دوم به انجام برسد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول