اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات ژیمناستیک در بیرجند برگزار شد

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی گفت: مسابقات ژیمناستیک گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در بیرجند در چهار گروه مبتدی تا پیشرفته و دو گروه دختران و پسران برگزار شد.

مسابقات ژیمناستیک در بیرجند برگزار شد

محمدعلی شرقی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات ژیمناستیک در دو بخش پسران و دختران در رده‌های سنی مختلف در سالن شهید کوشه‌ای و بهاران بیرجند برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات ژیمناستیک در بخش دختران در دو گروه مبتدی و پیشرفته برگزار شد که 52  ژیمناستیک‌کار طی دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی افزود: در بخش دختران در 2 گروه پیشرفته(بالای 9سال) 27 ورزشکار شرکت داشتند که در گروه پیشرفته بالای 9 سال، فاطمه حاجی‌زاده قهرمان و عارفه ابراهیمی نائب قهرمان و ساجده و زهرا آهنی به طور مشترک سوم شدند.

شرقی‌نژاد خاطر نشان کرد: در گروه مبتدی مسابقات ژیمناستیک دختران(بالای 9 سال) 25 ورزشکار برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقات، فاطمه بابایی‌فر قهرمان و فائزه جمالی دوم شد و فاطمه زنگویی و فاطمه ربانی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

وی به برگزاری مسابقات ژیمناستیک در بخش نخست از گروه پیشرفته ویژه دختران بالای 9 سال اشاره و تصریح کرد:‌ در این مسابقات آرزو صفاری قهرمان، فاطمه شمس‌آبادی دوم و سمانه مهرور سوم شد.

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی یادآور شد: در بخش دوم از مسابقات ژیمناستیک دختران زیر 9 سال، سهیلا غلامی در جایگاه نخست مسابقات ایستاد، آیدا پردونی نایب قهرمان شد و محدثه زارعی و الهام مهربان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

شرقی‌‌نژاد افزود: در مسابقات ژیمناستیک ویژه دختران در بخش مبتدیان 24 ورزشکار به رقابت پرداختند که در رده سنی زیر 9 سال، فاطمه شاملی قهرمان شد، کوثر اکبری نایب قهرمانی را از آن خود کرد و مهدیه آهنی و حدیث قربانی به طور مشترک سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در مسابقات ژیمناستیک ویژه دختران بالای 9 سال، ملیحه کاملی رتبه نخست را کسب کرد، فاطمه حاجی‌زاده نایب قهرمان شد و ریحانه حسین‌زاده در جایگاه دوم ایستاد.

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی با بیان این‌که مسابقات ژیمناستیک در بخش پسران نیز برگزار شد،‌ اذعان داشت: این مسابقات در چهار گروه قهرمانی‌، نیمه پیشرفته‌، مبتدی زیر 9 سال و بالای 9 سال برگزار شد که 46 نفر از ژیمناستیک‌کاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرقی‌نژاد افزود:‌ در گروه قهرمانی در مسابقات ژیمناستیک ویژه پسران، سعید رضا هاشم‌زهی در جایگاه نخست قرار گرفت، مهدی صحراگرد رتبه دوم را کسب کرد و حسن هوشیار و شاهد جعفری به طور مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد:‌ در گروه نیمه پیشرفته مسابقات ژیمناستیک، محمدرضا یوسفی قهرمان، سید سجاد سیادتی‌فر نایب قهرمان و رضا چوپانی سوم شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی یادآور شد: در گروه مبتدی زیر 9 سال مسابقات ژیمناستیک، امیرضا برزگر بر سکوی نخست ایستاد، محمدحسین دره‌کی نایب قهرمان شد و محمدحسن قاضیانی و احمدرضا اسلامی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

شرقی‌نژاد اذعان داشت: در گروه مبتدی بالای 9 سال مسابقات ژیمناستیک، مهدی قاضیانی قهرمان شد،  محمد نصری رتبه دوم را کسب کرد و مجتبی ابراهیم‌زاده  سوم شد.

وی گفت: در بخش پسران و در گروه نیمه پیشرفته مسابقات، معراج محمودی در جایگاه نخست مسابقات ایستاد، محمدرضا دستی‌گردی نایب قهرمان شد و رضا سورگی رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/69014/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول