اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع):

قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به جایگاه قرآن و حدیث گفت: قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند.

قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری بعد از ظهر امروز در آیین بازگشایی دانشگاه قرآن و حدیث ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان و پرسنل دانشگاه گفت: امیدوارم به لطف خداوند متعال و همت همه عوامل دانشگاه شاهد برکات هرچه بیشتر این مجموعه و موفقیت‌های روزافزون آن باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن و حدیث در معارف دینی اظهار داشت: قرآن و حدیث منابع اصلی نور و معرفت الهی هستند و باید خداوند را به‌خاطر اینکه شما را در این مسیر قرار داده است، شاکر باشید.

وی اخلاص در اعمال را موجب برکت و رحمت در کارها دانست و عنوان کرد: اخلاص یعنی نیت فرد کاملا الهی باشد و فقط برای جلب رضایت حضرت حق کاری را انجام دهد و همین امر است که رحمت خاصه خداوند را سبب می‌شود.

ری‌شهری تقوا در جوانی را عامل موفقیت و سربلندی در زندگی عنوان کرد و گفت: استفاده مناسب از نیروی جوانی و رعایت تقوای الهی در همه امور بسیار موثر است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) نظم در امور، عدم انجام کارهای بیهوده و سحرخیزی را از دیگر عوامل موفقیت برشمرد و اذعان داشت: از معاشرت‌ها و رفت‌وآمدهایی که سودی برایتان ندارد اجتناب کنید، تا همواره موفق و پیروز باشید.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول