اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

بازگشایی مدارس بزرگ‌ترین عید انسان و بشریت است

امام جمعه کاشمر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: روز اول مهر و روز بازگشایی مدارس، بزرگترین عید انسان و بشر است.

بازگشایی مدارس بزرگ‌ترین عید انسان و بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی پیش از ظهر در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه ایمان کاشمر با اشاره به اینکه خداوند متعال انبیاء را مامور هدایت انسان‌ها قرار داده اظهار داشت: روز اول مهر، روزی است که انسان به فرمان انبیاء گوش فرا می‌دهد و خود را برای مجهز کردن به صلاح تعلیم و تربیت آماده می‌کند.

امام جمعه کاشمر با تقدیر از حضور تمامی مسئولان ادارات و نهادها و توجه آنان به بحث تعلیم و علم‌آموزی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: مسئولان امروز با حضورشان اهمیت و تاثیر علم و دانش را امضاء و تایید کردند.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین مهر و محبت است، افزود: انسان به هر کاری که دعوت می شود زیرساخت آن مهر و محبت است بنابر این پایه و اساس زکات، علم، نماز و امر به معروف و نهی از منکر همگی مهر و محبت است که امیدواریم با حاکم شدن روح مهر و محبت در مدارس به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

امام جمعه کاشمر تاکید کرد: امیدواریم در آغاز مهر، کلاس مهر و دفاع مهربانانه و درس مهربانانه را از معلمان و دانش آموزان مهربان شاهد باشیم و از آن بهره‌مند شویم.

یعقوبی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با حکم جهادی که خداوند واجب کرده بود در مقابل صدام ایستادند و جلوی خسارت‌های بیشتر را گرفتند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر این که جهاد، جراحی بخشی از جامعه در جهت ایجاد امنیت و آسایش است اذعان داشت: اگر دفاع نبود زمین پر از فساد می‌شد و آثار انسانیت از بین می‌رفت.

انتهای پیام/2202/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول