اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لنده:

مهرماه آغاز تفکر و رویش اندیشه در دانش‌آموزان است

رئیس آموزش و پرورش لنده با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: دانش‌آموزان مهرماه را ماه تفکر و اندیشه و آغاز فصلی جدید در علم و اندیشه می‌دانند.

مهرماه آغاز تفکر و رویش اندیشه در دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لندهف سید عیسی تقوی‌فرد صبح امروز در مراسم زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: تلاش و جدیت سرلوحه کار دانش‌آموزان و معلمان برای رسیدن به نقطه مطلوب علمی خواهد بود.

وی افزود: موقعیت علمی ایران اسلامی در این برهه از تاریخ علمی جهان بر کسی پوشیده نیست و جهانیان به رشد علمی ما آگاهی کامل دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه با بیان این‌که بیش از چهار هزار و 500 نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان لنده مشغول به تحصیل می‌شوند، گفت: در مقطع ابتدایی بیش از 2 هزار و 100 نفر دانش‌آموز دختر و پسر در 57 کلاس و 2 هزار و 400 نفر دانش‌آموز در سایر مقاطع دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تحصیل می‌شوند.

تقوی‌فرد با اشاره به وظایف ذاتی آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش وظیفه تربیت و پرورش فرزندان این مرزو بوم را بر عهده داشته که باید مطابق با آیین پاک اسلامی تربیت و هدایت شوند.

وی در ادامه به حضور دانش‌آموزان و معلمان در عرصه جهاد و شهادت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معلمان دیروز در عرصه جهاد و شهادت جنگیدند و امروز در عرصه مبارزه با جهل و نادانی تلاش و کوشش می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده در ادامه توجه به نماز و قرآن را در دستور کار اداره آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: در برنامه درسی دانش‌آموزان نیم ساعت وقت نماز جماعت لحاظ شده تا گرایش به سمت نماز جماعت را در بین دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی و نهادینه کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از دانش‌آموز فازه زمانی دارنده رتبه چهارم کشوری مسابقات قرآنی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/82013/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول