اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

رمز پیروزی کشور در فرهنگ دفاع مقدس نهفته است

فرمانده سپاه نینوا گلستان از دفاع مقدس به عنوان نماد استقامت ملت ایران یاد کرد و گفت: رمز پیروزی کشور در فرهنگ دفاع مقدس نهفته است.

رمز پیروزی کشور در فرهنگ دفاع مقدس نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: شعار ما «دفاع همچنان باقی است» خواهد بود و آنچه دفاع مقدس را به سندی ماندگار تبدیل کرده در ولایت‎مداری و اطاعت از فرامین رهبری بوده است لذا تا زمانی که زیر پرچم ولایت باشیم کشور از گزند خطرات محفوظ است.

وی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مبنای دشمن به نابودی ایران طرح‎ریزی شد و از همان ابتدا با وعده‎های ماهانه و سپس سالانه، جنگ را بر کشور تحمیل کردند در اسفند 1357 در کردستان جنگ به راه انداختند، در ترکمن‎صحرا دو سال پیاپی جنگ ایجاد کردند، در جنوب همینطور، در تهران نیز بیش از 300 حزب و گروه مسلح مستقر شدند و نقشه این بود که انقلاب را نابود کنند اما تمام فتنه‎ها با وجود امام راحل و مردم مومن و انقلابی خنثی شد.

کشور با حضور بسیجیان به دژهای دفاعی تبدیل شده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: 45 کشور علیه ایران به مقابله برخاستند و قریب به 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد اما این شهادت‎ها موجبات بیدارتر شدن مردم را فراهم کرد به گونه‎ای که امروز بیداری اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته است.

بابایی با بیان اینکه امروز بسیجیان جهان اسلام را داریم، ابراز داشت: بسیج انقلاب اسلامی در فلسطین، بسیج انقلاب اسلامی در لبنان، بسیج انقلاب اسلامی در سوریه و امیدواریم تلاش بسیجیان در دیگر نقاط جهان اسلام به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب می‎گذرد دشمن کینه‎توزتر می‎شود، یادآور شد: از مهمترین عواملی که دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد وجود رهبری قاطع و مردمی که عاشقانه رهبر را دوست دارند و از ایشان اطاعت می‎کنند، اکنون کشور با حضور بسیجیان به دژهای دفاعی تبدیل شده است.

ایران با پیشرفت‎های فراوان دشمن را به وحشت انداخته است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ایران با پیشرفت‎های فراوان دشمن را به وحشت انداخته است، خاطرنشان کرد: اگر دشمن، کشور را تهدید کند ما نیز توانایی داریم که مقابله به مثل کنیم.

بابایی افزود: دشمن قدرت نظام اسلامی را شناخته و احتیاط می‎کند و یکی از قدرت‎هایی که هنوز به آن پی نبرده بسیج مردمی است، سپاه در بخش کلاسیک بسیار پیشرفته و مجهز است و چون دشمن این امکانات را دارد توانسته به قدرت ایران شناخت پیدا کند اما به دلیل اینکه مردم انقلابی ندارد همیشه اشتباه می‎کند.

جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‎شود

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‎شود، گفت: جوانان ایران اسلامی در سایه برخورداری از روحیه دفاعی و انقلابی توانسته کشور را به رتبه‎های عالی در موضوعات علمی و صنعتی ارتقاء دهد که این افتخارات مرهون مجاهدت‎های سرسختانه در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول