اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

دانش‌آموزان رهرو راه شهدا باشند

فرماندار جیرفت گفت: باید دانش‌آموزان رهرو راه شهدا باشند و از آنان الگو بگیرند تا در زندگی سعادتمند شوند.

دانش‌آموزان رهرو راه شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور صبح امروز در آیین زنگ بازگشایی مدارس در این شهرستان با گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید دانش‌آموزان رهرو راه شهدا باشند و از آنان الگو بگیرند تا در زندگی سعادتمند شوند.

وی افزود: معلمان نیز همان‌طور که در گذشته با جانفشانی‌های خود در دفاع مقدس فداکاری کردند، اکنون نیز در راستای اعتلا و ارتقای سطح علمی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: باید همه تلاش کنند تا از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرده و در راستای برطرف کردن مشکلات و مسائل موجود بکوشند تا بستر و زمینه لازم برای رشد و ارتقای ایران اسلامی فراهم شود.

وی ابراز داشت: اگر ما در انتقال ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل امروز و ثبت آن برای آیندگان کوتاهی کنیم در آینده نسل جوان ما پاسخ سئوالات خود را در مورد دفاع مقدس از افرادی می‌گیرد که آن را درک نکرده و این امر بسیار خطرناک است.

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه نباید از مسیر و آرمان شهدا و راه امام و رهبری فاصله بگیریم، گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بنابراین باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

غنچه‌پور عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای گرامیداشت هر چه بهتر این هفته استفاده کرد تا نسل جوان با ابعاد مختلف دفاع مقدس آشنا شوند و بتوانند با آگاهی و بصیرت در مسیر آنان گام بردارند.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول