اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دانش‌آموزان اصفهانی با نواختن زنگ مدرسه‌ها پر از تصمیم کبری شدند

صبح امروز هم‌زمان با نخستین روز از مهر ماه امسال زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه‌ها و واحد‌های آموزشی موجود در سطح استان اصفهان طنین‌انداز شد و با نواخته شدن این زنگ فعالیت مدارس استان به صورت رسمی آغاز شده است.

دانش‌آموزان اصفهانی با نواختن زنگ مدرسه‌ها پر از تصمیم کبری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هر ساله با آغاز مهر ماه دانش‌آموزان در ابتدای صبح برای رفتن به مدرسه و آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند و خیابان‌ها و کوچه‌های شهر مملو از حضور دانش‌آموزان می‌شود.

روز گذشته دانش‌آموزان پایه نخست ابتدایی با حضور در جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند و جشن ورود 700 هزار دانش‌آموز پایه نخست ابتدایی در مدارس استان برگزار شده است.

صبح امروز نیز هم‌زمان با نخستین روز از مهر ماه امسال زنگ بازگشایی مدارس در مدارس و واحد‌های آموزشی موجود در سطح استان اصفهان طنین‌انداز شد و با نواخته شدن این زنگ فعالیت مدارس استان به صورت رسمی آغاز شده است.

در سال تحصیلی جدید 800 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس موجود در سطح استان مشغول به تحصیل می‌شوند و آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید نیز همانند سال‌های گذشته در راستای ارتقای سطح علم و دانش دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

در سال تحصیلی جدید حدود 53 هزار دانش‌آموز در پایه اول متوسطه اول و  بیش از 55 هزار دانش‌آموز نیز در پایه اول متوسطه دوم مشغول به تحصیل در مدارس موجود در سطح استان می‌شوند.

امروز زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت با حضور مسئولان استانی در دبیرستان شاهد غفاری واقع در ناحیه دو آموزش و پرورش شهر اصفهان نواخته شده است.

انتهای پیام/63004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول