اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملکرد خوب برقعی‌ در تنیس دنیا ادامه دارد

آموزش تنیس در لبنان توسط مربی برجسته همدانی

یکی از مربیان ارزنده ایرانی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی تنیس در لبنان، نوجوانان علاقه‌مند به تنیس را آموزش می‌دهد.

آموزش تنیس در لبنان توسط مربی برجسته همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چندسالی است که برادران برقعی در بخش داوری و مربیگری رشته تنیس با درخشش در مجامع، مسابقات و رویدادهای ورزشی دنیا باعث سرافزاری ورزش ایران به خصوص همدان شده‌اند.

سیدامیر برقعی یکی از مربیان برجسته و بین‌المللی دارای مدرک و صاحب ‌سبک فدراسیون جهانی تنیس و کنفدراسیون این رشته در آسیا است که به تازگی با سفر به عروس خاورمیانه مشغول تدریس و برگزاری کلاس آموزش برای علاقه‌مندان به این رشته است.

کمپ تمرینی نوجوانان تنیسور منتخب غرب آسیا که به مدت 10 روز در لبنان و منطقه جونیه شهر بیرون برپا شده، توسط سید امیر برقعی آموزش‌های لازم به حاضر این این کمپ و کلاس داده می‌شود.

در این کمپ تمرینی آموزشی ویژه، 30 بازیکن نوجوان تیم‌های ملی اردن، لبنان، ایران، یمن، سوریه و عراق زیر نظر سید امیر برقعی مربی بین‌المللی تنیس کشورمان در مجموعه ATCL در بیروت لبنان حضور داشتند.

برنامه‌های تمرینی این کمپ ویژه برگزاری مسابقات کوتاه در هشت گروه و  همچنین تست‌های تخصصی آمادگی جسمانی بود که برای همه بازیکنان حاضر انجام شد.

در پایان تمرینات این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان طی قرعه‌کشی به مدت 10 روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد که عملکرد تنیسوران حاضر توسط برقعی ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول