اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل خبر داد

ساخت ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در اردبیل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: ششمین ایستگاه آتش‌نشانی اردبیل در روزهای آینده با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

ساخت ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آتشپاد سید موسی فتاحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی در اردبیل اظهار داشت: اردبیل به ایستگاه‌های مجهز آتش‌نشانی با توجه به گستردگی محدوده و شهرک‌سازی نیاز دارد که امیدواریم با اعتبارات مناسب بتوانیم در این زمینه گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

وی از افتتاح پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر اردبیل در گرامیداشت هفتم مهرماه سالروز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد و تصریح کرد: همزمان با افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری این ایستگاه نیز که عملیات اجرایی آن انجام شده و در منطقه آرازعلی آماده افتتاح است، به بهره‌برداری می‌رسد.

فتاحی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه توان آتش‌نشانی اردبیل و قدرت مانور و امدادرسانی این مجموعه افزایش یافته و بهتر و سریع‌تر از زمان‌های دیگر می‌توانیم در این باب اقدامات ضروری و لازم را انجام دهیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ما انتظار داریم روزی را شاهد باشیم که در تمامی شهرک‌ها و مناطق شهری اردبیل ایستگاه‌های آتش‌نشانی فعال شوند تا مردم با ایمنی و اطمینان خاطر بیشتر از ارائه خدمات از سوی آتش‌نشانی بتوانند با آرامش، صحت و امنیت کامل زندگی کنند.

وی از گسترش فعالیت‌های آموزشی و فراگیر شدن اقدامات پیشگیرانه در حوزه مهار آتش و برخی اقدامات کنترلی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد:‌ در حوزه آموزشی نیروهای عملیات آتش‌نشانی با حضور در ادارات و از مهرماه در مدارس سعی دارند روش‌های پیشگیری و خاموش کردن آتش را آموزش دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل از نیروهای فداکار آتش‌نشانی به عنوان ایثارگران دلسوز و 24 ساعته و در آماده‌باش کامل یاد کرد و گفت: افزایش عمل نیروها و آماده‌باش آن‌ها امنیت شهروندان را بیش از گذشته تضمین می‌کند.

فتاحی از شرکت بیش از 100 نفر از آقایان در دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: نیروهای عملیات مرکز در حال آموزش پرسنل زندان هستند تا گواهی لازم برای آموزش‌دیدگان صادر شود.

وی ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و تریبون‌های عمومی را برای اطلاع‌رسانی افراد جامعه ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: ارائه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای نیز در کنار آموزش‌های عمومی باید مورد توجه قرار گیرد.

فتاحی در پایان از خرید تجهیزات لازم برای ایستگاه‌های چهارگانه آتش‌نشانی خبر داد و تصریح کرد: سعی کردیم برای ایستگاه‌های آتش‌نشانی علاوه بر خودرو تجهیزات و امکانات اطفای حریق و همچنین وسایل مورد نیاز را تأمین کنیم تا آنها بتوانند بیش از گذشته در این زمینه موفق و شایسته عمل کنند.

انتهای پیام/62003/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول