اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اردبیل:

1150 طلبه در اردبیل تحصیل می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از یک‌هزار و 150 طلبه در 9 مدرسه علمیه استان اردبیل تحصیل می‌کنند.

1150 طلبه در اردبیل تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر کاظمی عصر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه گرمی اظهار داشت: تعداد پذیرفته‌شدگان در حوزه‌های علمیه استان اردبیل به نسبت سال‌های گذشته دو برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ما هم در بخش خواهران و هم برادران در شهرهای مختلف اقدام به جذب طلبه در 9 مدرسه علمیه کردیم تا بتوانند مبلغان مبانی دینی و ارزشی باشند.

کاظمی با قدردانی از کمک و مساعدت فرمانداران در ساخت و توسعه فضاهای علمی و تحقیقاتی در قالب حوزه‌های علمیه و مدارس علوم قرآنی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود در گرمی نیز در کنار مدرسه علمیه خواهران شاهد فعالیت مدرسه علمیه برادران نیز باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان گرمی نیز در سخنانی از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان حوزه علمیه گرمی خبر داد.

محمود علایی اضافه کرد: حوزه علمیه شهرستان گرمی با عنایت ویژه امام جمعه این شهرستان و دیگر مسئولان به شکل مناسب پا گرفته و امیدواریم خروجی این مرکز علمی و آموزشی تربیت نسل ایمانی و معرفتی باشد.

وی بیان کرد: آنچه که در این زمینه باید مورد دقت و توجه قرار گیرد گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و توجه به فضای سالم تربیتی است که اگر مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد آسیب‌های آن بسیار دامنه‌دار می‌باشد.

علایی وجود مدارس معارف و حوزه‌های علمیه را یک ظرفیت بی‌نظیر در بارور کردن استعدادهای ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: آنچه که در این باب مورد دقت و توجه قرار می‌گیرد تعالی و ارتقای معرفت دینی است.

انتهای پیام/62003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول