اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

پذیرش شرکت فولاد هرمزگان در فرابورس/ هدف‌گذاری برای تولید 1.5 تن فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه این شرکت در فرابورس پذیرفته شده است، از هدف‌گذاری توسط این شرکت برای تولید سالانه 1.5 تن فولاد خبر داد.

پذیرش شرکت فولاد هرمزگان در فرابورس/ هدف‌گذاری برای تولید 1.5 تن فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی عصر امروز در نشستی اظهار داشت: در حال حاضر تولید ماهیانه این شرکت از مرز 93 هزار تن عبور کرده که نسبت به تولید ماهیانه سال گذشته، افزایش دو برابری را تجربه می‌کنیم و تا پایان امسال نیز به ظرفیت اسمی ماهیانه 125 هزار تن دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: برای سال 93 تولید 1.5 میلیون تن فولاد را در دستور کار قرار داده‌ایم که در صورت تحقق این هدف استان هرمزگان به یکی از قطب‌های اصلی تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد.

این مسئول با اشاره به پذیرفته شدن شرکت فولاد هرمزگان در فرابورس، تصریح کرد: مراحل ورود و گشایش نماد این شرکت در فرابورس در حال انجام است و با تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و همچنین افزایش سرمایه این امر تحقق خواهد یافت.

آقاجانی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان افزود: ظرفیت تولید تجهیزات نصب شده موجود در این مجموعه بالغ بر 1.5 میلیون تن تختال بوده که در حال حاضر به منظور افزایش ظرفیت تا سقف سه میلیون تن طرح توسعه را در دستور کار قرار داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به احداث دو کوره و ماشین ریخته‌گری جدید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در دو فاز و ظرف چهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: راه‌اندازی خط تولید بیلت و خط اصلی ریخته‌گری اسلب برای تولید ورق نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرا در این مجموعه خواهد بود.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان یکی دیگر از اهداف این مجموعه را خروج از فرآیند تک محصولی عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی طرح‌های جدید در شرکت فولاد هرمزگان صدها موقعیت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در این استان ایجاد خواهد شد و در عین حال جهش بزرگی در روند صنعتی شدن این استان اتفاق خواهد افتاد.

شرکت فولاد هرمزگان پیشرفته‌ترین کارخانه فولاد کشور در دی‌ماه سال 90 به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول