اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فولاد صنعت بناب

کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن احداث می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و به‌منظور توسعه تولید فولاد در مجتمع فولاد صنعت بناب کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن به‌زودی احداث می‌شود.

کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی دهاقین امشب در حاشیه نشست مدیران واحدهای تولید فولاد استان آذربایجان‌شرقی در مجتمع فولاد صنعت بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های کاری آینده مجتمع فولاد صنعت بناب اظهار کرد: با هدف توسعه فعالیت‌های مجتمع طرح احداث کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن آماده احداث است.

وی افزود: مطالعه و تحقیقات نهایی این طرح به پایان رسیده و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه است که پس از عقد قرارداد بلافاصله کارهای عمرانی آن آغاز خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب همچنین با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای این طرح آماده است؛ خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ارزی 20 میلیون یورو و اعتبار ریالی بیش از 40 میلیارد ریال در مدت 6 ماه اجرا خواهد شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده که به دلیل وجود چندین کارخانه تولید فولاد در شهرک صنعتی، این شهرستان به قطب فولاد استان تبدیل شده است.

انتهای پیام/60004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول