اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی در همایش پیاده‌روی خانوادگی ورزقان:

توسعه فضاهای ورزشی ورزقان زلزله‌زده در اولویت کاری قرار دارد+ تصاویر

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی ورزقان در اولویت کاری قرار دارد، گفت: در مرحله بعدی بازسازی مناطق زلزله‌زده، ساخت اماکن ورزشی و در نخستین گام عملیات احداث سالن ورزشی روستای صومعه‌دل آغاز خواهد شد.

توسعه فضاهای ورزشی ورزقان زلزله‌زده در اولویت کاری قرار دارد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از  ورزقان، احمد علیرضا بیگی ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و همگانی در ورزقان، با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی ورزقان در اولویت کاری قرار دارد، اظهار کرد: در مرحله بعدی بازسازی مناطق زلزله‌زده، ساخت اماکن ورزشی و در اولین گام عملیات احداث سالن ورزشی روستای صومعه‌دل آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: شاهد شور و نشاط اجتماعی در منطقه ارسباران هستیم و پس از زلزله 5 هزار کیلومتر مربعی، روند ساخت و سازها و بازسازی بدون وقفه ادامه یافته و امروز شاهد رونق این منطقه هستیم.

 سیدمحمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این همایش گفت: به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت جانباختگان زلزله ارسباران همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی به منظور ایجاد شادابی و نشاط در مناطق زلزله‌زده و در راستای توسعه ورزش همگانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در بین عموم و آحاد جامعه در ورزقان برگزار شد تا نماد رشد ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی و کشور شود.

اسبقیان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار و معاونان ورزش دوست آذربایجان‌شرقی، توسعه ورزش همگانی را برای شادابی و نشاط جامعه در دستور کار خود قرار داده است و برای سومین بار در استان همایش پیاده روی همگانی پس از منطقه آزاد تجاری ارس و تبریز، این ‌بار در ورزقان از شبکه سه سیما پخش شد تا نشان دهد مناطق زلزله‌زده به رشد و شکوفایی رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال‌های 1389 تا 1392 همایش‌های پیاده‌روی بزرگ و خانوادگی در سطح استان با حضور صدها‌ هزار نفر برگزار شده که در سال جاری رکورد بیشترین شرکت‌کنندگان کشوری در تبریز شکسته شد و در ورزقان نیز رکوردی بی‌نظیر و تاریخی برای استان و ورزش همگانی منطقه رقم خورد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در پایان از حمایت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان و مجتمع مس سونگون در برگزاری این همایش و دستگاه‌ها و نهادها در حمایت و برگزاری همایش‌ها و توجه به مقوله مهم ورزش همگانی و توسعه آن در بین تمامی آحاد جامعه قدردانی کرد.

این همایش با حضور هزاران نفر از مردم ورزقان به مناسبت هفته دفاع مقدس و نخستین سالگرد زلزله ارسباران برگزار شد.

در این همایش از کودک شیرخواره تا پیرمرد 80 ساله حضور داشت و با تجمع در محل اختتامیه پرچم پرافتخار ایران سالامی را به نشانه سازندگی و توسعه ورزقان به اهتزار درآوردند.

در این همایش یک‌دستگاه خودروی پراید، 10 کمک هزینه سفرهای زیارتی، 35 دستگاه دوچرخه و 50 بسته ورزشی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

برنده خوش‌شانس این همایش محمد جبارزاده اهل ورزقان صاحب یک دستگاه خودروی پراید شد و کلید و سند آن را از استاندار آذربایجان‌شرقی دریافت کرد.

در پایان این همایش یک دستگاه خودروی پراید، 10 کمک هزینه سفرهای زیارتی، 35 دستگاه دوچرخه و 50 بسته ورزشی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/60007/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول