اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل همکاری در مسابقات ورزشی خیریه صورت گرفت

تقدیر ورزشی‌نویسان همدانی از مدیرعامل شرکت برق

در یک اقدام ارزشی، اعضای انجمن ورزشی‌نویسان همدان به دلیل همکاری و حمایت در مسابقات ورزشی خیریه، از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر کردند.

تقدیر ورزشی‌نویسان همدانی از مدیرعامل شرکت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برگزاری مسابقات ورزشی خیریه و جشن‌های گلریزان در اقصی نقاط کشور، از دیرباز جزو آداب و رسوم مردم قرار داشته که همدان از این اتفاق زیبا و معنوی بی‌بهره نمانده است.

هشت ماهی است که خبرنگاران، عکاسان و دست‌اندرکاران اخبار ورزشی استان با تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان همدان در کنار انجام کار حرفه‌ای خبری خود، چندین بار پیشگام برگزاری مسابقات فوتسال خیریه در شهرستان‌های مختلف استان بوده‌اند.

برگزاری مسابقات فوتسال در شهرستان‌های فامنین، ملایر و همدان، سرکشی از خانواده‌های شهدای ورزشکار، ادای احترام به مقام شهدا به خصوص شهدای گمنام، سرکشی و عیادت از کودکان سرطانی مستقر در بیمارستان بعثت همدان از جمله فعالیت‌های خیرخواهانه و فرهنگی انجمن ورزشی‌نویسان در طول فعالیتش بوده است.

در ماه مبارک رمضان و همزمان با هفته گرامیداشت خبرنگار، این انجمن با دعوت از تیم فوتسال کوچولوهای ایران یک بازی دوستانه و خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی برگزار کرد.

در انجام برگزاری این مسابقه که با بی‌مهری برخی از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان روبرو شد، شرکت توزیع نیروی برق استان و شخص حاجی‌رضا تیموری در تقبل بخشی از هزینه‌های برگزاری این مسابقه کمک برگزاری در انجام امور خیریه در همدان داشت.

نصب چندین بنر تبلیغات و بالا بردن سطح فرهنگی و الگوی مصرف در برق از دیگر اقدامات فرهنگی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بود که همزمان با این مسابقه در سالن برگزاری نصب شده بود.

اعضای انجمن ورزشی‌نویسان به رسم پاسداشت از اقدامات پسندیده مدیران ارزشی و فرهنگی با اهدای تابلو معرق‌کاری از صنایع دستی هنرمندان همدانی، مزین به سوره مبارکه «حمد» مراتب تقدیر خود از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان ابراز داشتند.

در این مراسم محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان و همچنین فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان این هدیه را به نمایندگی از اعضای این انجمن به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اهدا کردند.

رصد عملکرد مدیران اجرایی در ادارات مختلف استان از چشم‌ تیز اهالی رسانه استان دور نمانده و نمی‌ماند و بر اساس رسالت خبرنگاری خود در جایی که مدیری اقدام شایسته‌ای دارد آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول