اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

فردا شهردار اصفهان انتخاب می‌شود / 2 گزینه نهایی شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با رأی‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از بین چهار گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان دو گزینه نهایی شدند.

فردا شهردار اصفهان انتخاب می‌شود / 2 گزینه نهایی شده است

عدنان زاد‌هوش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری جلسات مختلف از سوی شورای شهر برای انتخاب شهرداری اصفهان هشت گزینه از بین 50 گزینه پیشنهاد شده مورد تأیید قرار گرفته بودند، اظهار کرد: همچنین از بین این هشت گزینه نیز چهار گزینه برای شهرداری اصفهان نهایی شده بودند که شورای شهر اصفهان جلسات تخصصی را به منظور انتخاب دو نفر از بین این گزینه‌ها برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: شورای شهر جلسات تخصصی را با هر یک از این گزینه‌ها برگزار کرده است و هر یک از این افراد نیز برنامه‌های خود را برای اداره شهر اصفهان ارائه داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آقایان صبوری، سقائیان‌نژاد، خراسانی و نو‌رصالحی از چهار گزینه مطرح برای شهرداری اصفهان بوده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز رأی‌گیری برای انتخاب دو نفر از این گزینه‌ها توسط شورای شهر اصفهان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با رأی‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از بین چهار گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان دو گزینه نهایی شدند، ادامه داد: آقایان سقائیان‌نژاد و صبوری به عنوان گزینه‌های انتخاب شده از سوی اعضای شورای شهر برای شهرداری اصفهان هستند.

زادهوش با اشاره به آرای مساوی این دو گزینه برای انتخاب شدن برای شهرداری اصفهان تاکید کرد: فردا جلسه علنی شورای شهر برای انتخاب شهردار اصفهان برگزار و تکلیف شهردار اصفهان با آرای شورایی‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول