اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنا به صلاحدید نظر هیئت رئیسه شورای شهر

انتخاب شهردار اصفهان به فردا موکول شد

انتخاب شهردار اصفهان از بین آقایان صبوری و سقائیان‌نژاد به فردا موکول شد و فردا با برگزاری جلسه علنی شورای شهر شهردار اصفهان به صورت رسمی انتخاب می‌شود.

انتخاب شهردار اصفهان به فردا موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی روز‌های گذشته جلسه‌ای به منظور انتخاب گزینه‌های نهایی از بین چهار گزینه تأیید شده برای شهرداری اصفهان توسط شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شده است.

شنبه هر هفته جلسات علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار می‌شود، اما جلسه علنی شورا در شنبه این هفته به دلیل برگزاری جلسات فشرده برای انتخاب گزینه‌های نهایی برای شهرداری اصفهان برگزار نشده است و جلسه علنی این هفته شورا به امروز موکول شده بود.

مقرر شده بود که در این جلسه شهردار اصفهان با آرای اعضای شورای شهر انتخاب شود، اما جلسه امروز بنا به صلاحدید نظر هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل نشده است.

به دنبال این موضوع مقرر شده است که جلسه علنی این هفته شورای شهر فردا برگزار شود.

انتخاب شهردار اصفهان از بین آقایان صبوری و سقائیان‌نژاد به فردا موکول شد و فردا با برگزاری جلسه علنی شورای شهر شهردار اصفهان به صورت رسمی انتخاب می‌شود.

شنبه این هفته چهار گزینه تأیید شده برای شهرداری اصفهان برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای اداره شهر اصفهان به شورای شهر ارائه داده‌اند و پس از این موضوع نسبت به انتخاب دو گزینه نهایی از بین این چهار گزینه رأی‌گیری شده است.

به دنبال این رأی‌گیری آقایان صبوری و سقائیان‌نژاد هر یک با کسب 12 رأی به عنوان گزینه‌های نهایی برای شهرداری اصفهان انتخاب شده‌اند و آقایان خراسانی و نو‌رصالحی نیز هر یک با کسب شش رأی برای انتخاب شدن برای شهرداری اصفهان حذف شده‌اند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول