اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آل اسحاق:

ایمان و باور دینی رزمندگان اسلام موجب پیروزی شد

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت:‌ ایمان و باور دینی جوانان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی و برتری رزمندگان ما در مقابل دشمنان بود.

ایمان و باور دینی رزمندگان اسلام موجب پیروزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار محمدحسین آل‌اسحاق پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باید به نسل آینده نشان دهیم که پیروزی ما در دفاع مقدس به وسیله برتری تسلیحاتی و امکانات جنگی ما نبود بلکه ایمان رزمندگان این مرز و بوم باعث پیروزی شد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و ضعیف کردن ایمان و اعتقادات جوانان این مرز و بوم، افزود: با وجود اقدامات بازدارنده و تدافعی در برابر جنگ نرم، متأسفانه تهاجم فرهنگی غرب در برخی از خانواده‌های ایرانی تأثیرگذار بوده است.

آل‌اسحاق گفت: البته تأثیر جنگ نرم دشمنان در ایران اسلامی به گونه‌ای نبوده که اسلام را از خانواده‌های ایرانی جدا کند بلکه مواردی چون رعایت شئونات اسلامی، ایثار و فداکاری، احترام به والدین کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان کار فرهنگی و دینی عمیق و اصولی مورد نیاز است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور یکی از نکات مثبت رزمندگان در دفاع مقدس که سبب مقاومت و پیروزی آنان در برابر دشمنان شد را محاسبه نفس عنوان کرد و گفت: رزمندگان در جنگ تحمیلی در پایان روز پس از شرکت در عملیات‌ها و فعالیت‌های آمادگی رزمی در گوشه‌ای خلوت، اعمال روزانه خود را محاسبه می‌کردند که چه میزان از این اعمال در راه کسب رضایت الهی بوده است.

وی همچنین بر ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه علی‌الخصوص در بین جوانان و نوجوانان جامعه تاکید و اظهار کرد: رزمندگان اسلام نماز را به عنوان سکاندار زندگی خود محسوب می‌کردند و در اقامه آن دچار غفلت و کوتاهی نمی‌شدند.

آل‌اسحاق دفاع مقدس را افتخاری بزرگ برای نظام دانست و افزود: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی عزت و اقتدار خویش را برای جهانیان به منصحه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس علاوه بر این که پیروزی نصیب ایران اسلامی شد، دنیا نیز به سمت دین اسلام متمایل شد، اظهار کرد: دفاع مقدس در واقع طی هشت سال جنگ تحمیلی، اسلام را به دنیا عرضه کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: شکست دشمن در جنگ تحمیلی باعث شد تا آنان به این نتیجه برسند که نمی‌توانند مستقیم در برابر اسلام و نظام اسلامی بایستند.

به گزارش فارس، آیین رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی با حضور نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، استاندار جدید خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی، شماری از مدیران، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز اقشار مختلف مردم در بلوار مصلی بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول