اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

ولایتمداری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایتمداری و اعتقاد به ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی، مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.

ولایتمداری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این دوران پر از درس‌ها و عبرت‌هایی است که ملت بزرگ ایران باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی آموختن درس آزادگی، ایستادگی، خودباوری، استقلال و رادمردی ملت ایران را نتیجه هشت سال دفاع مقدس دانست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انواع و اقسام ترفندهای دشمن برای مقابله با ایران اسلامی افزود: ولایتمداری و اعتقاد به ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی، مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.

ایستادگی عزتمندانه ملت در برابر استکبار

وی عزت امروز ایران را ناشی از ایستادگی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران با اقتدار توانسته‌اند ضمن مقابله با دشمن، الگوی خوبی برای دیگر ملت‌ها باشند.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه باید همیشه در مسیر شهدا گام برداشت، عمل به وصایای شهدا را بزرگترین کار دانست و بر این مهم تأکید کرد.

وی اعتقاد به اصول اسلامی را مایه هراس دشمن دانست و افزود: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، پس باید هوشیار و مراقب بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش عمل به وظایف، حرکت در مسیر اسلام، اتحاد و همدلی را موجب خنثی‌سازی اهداف دشمنان دانست.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول