اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد اصفهان خبر داد

درخشش قاریان و حافظان اصفهانی در مرحله کشوری

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: قاریان و حافظان واحد اصفهان در مرحله نهایی (کشوری) مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) رتبه‌های برتر را در بخش قرائت و حفظ به خود اختصاص دادند.

درخشش قاریان و حافظان اصفهانی در مرحله کشوری

محمدرضا ولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در هجدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت (ع)، مرحله نهایی (کشوری)، ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت قرآن به روش تحقیق «صوت و لحن» و رشته حفظ جزء 30، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، قاریان و حافظان واحد اصفهان (خوراسگان)، موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته قرائت قرآن به روش تحقیق «صوت و لحن» و رشته حفظ 5 جزء و حفظ 20 جزء شدند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد اصفهان خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویانی که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، مفتخر به کسب رتبه‌های کشوری شدند در مراسم اختتامیه با حضور مقامات برجسته استان و سازمان مرکزی دانشگاه، طی مراسم باشکوهی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: آقایان مجید فقیه در رشته قرائت قرآن به روش تحقیق (صوت و لحن) در بخش اساتید، حائز رتبه اول در سطح کشور، کاظم ایزدی در رشته حفظ 5 جزء قرآن، بخش دانشجویی مفتخر به احراز رتبه دوم در سطح کشور و غلامحسین احمدی، رتبه سوم کشور را در رشته حفظ 20 جزء قرآن، بخش اساتید به خود اختصاص دادند.

مسئول کانون قرآن و عترت واحد اصفهان با ابراز تشکر از این بزرگواران عنوان کرد: من لازم می‌دانم کسب این افتخارات را به فروغی ابری ریاست دانشگاه، اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنیم.

انتهای پیام/2301/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول