اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد

برگزاری مسابقه‌های قرآنی در 10 شهرستان گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مسابقه‌های قرآنی در 10 شهرستان این استان در 14 مهر امسال خبر داد.

برگزاری مسابقه‌های قرآنی در 10 شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عالی مسابقه‌های قرآنی گیلان مشورت در اسلام و در منطق عملی پیشوایان حق را دارای ارزش بسیاری دانست و اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌های قرآنی در گیلان با توجه به استعدادهای بسیار فرهنگی در استان حائز اهمیت است.

وی بر ترویج جمعی قرآن تاکید کرد و افزود: ستاد عالی مسابقه‌های قرآنی با هدف بررسی سطح کیفی و کمی این مسابقه‌ها در استان برگزار شده است.

عادلی بررسی دستاوردها و نقاط قوت مسابقه‌های قرآنی و راهکارهای تقویت این موضوع در گیلان را از جمله اهداف ستاد مذکور خواند و بیان کرد: نقاط ضعف و راهکارهای برطرف کردن موانع در ستاد عالی مسابقه‌های قرآنی استان بررسی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به ارائه گزارش چگونگی روند اجرایی و سطح برگزاری مسابقه‌های مختلف قرآنی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: انتقال تجربه مسئولان و اساتید قرآنی به همدیگر به منظور ارتقای سطح کیفی مسابقه‌ها تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر تشویق آحاد مردم به منظور حضور در مسابقه‌ها و ترویج فرهنگ قرآنی، خاطرنشان کرد: یکپارچه‌سازی روش اجرا در مسابقه‌های مختلف قرآنی و افزایش سهمیه حضور مسابقه‌دهندگان گیلان در مرحله کشوری حائز اهمیت است.

عادلی به برگزاری مسابقه‌های قرآنی به صورت شهرستانی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: سهم گیلان در چشم‌انداز قرآنی کشور در سال 92 تعداد 53 هزار و 250 نفر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه سال گذشته سهمیه گیلان در مسابقه‌های قرآنی 10 هزار نفر بود، خاطرنشان کرد: 600 میلیون تومان به منظور برگزاری مسابقه‌های قرآنی برای 53 هزار نفر نیاز است.

وی از برگزاری مسابقه‌های قرآنی در 10 شهرستان گیلان در 14 مهر امسال خبر داد و اظهار کرد: مسابقه‌های قرآنی به مدت دو روز ادامه می‌یابد.

عادلی خواستار در نظر گرفتن مکان مناسب برای برگزاری مسابقه‌های قرآنی در شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: قاریان از تمام شهرستان‌های گیلان برای مسابقه‌های قرآنی شرکت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان برگزاری مسابقه‌های قرآنی را در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، بندر انزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، صومعه‌سرا، فومن، لاهیجان و لنگرود اعلام کرد.

انتهای پیام/84001‌/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول