اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

کمیته برنامه‌ریزی برای احداث خانه‌های عالم اعتبار قانونی ندارد

فرماندار عنبرآباد گفت: برای احداث خانه‌های عالم در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار قانونی وجود ندارد در حالی که برای ارتقای فرهنگ جامعه در درجه اول باید امکانات لازم فراهم شود.

کمیته برنامه‌ریزی برای احداث خانه‌های عالم اعتبار قانونی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ولی‌محمد مشایخی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه جنوب کرمان در این شهرستان اظهار کرد: نخستین مشکل و چالش موجود بحث تهاجم فرهنگی بوده که از سوی دشمن با جدیت در حال انجام است.

وی با اشاره به قطع بودن شبکه دو سیما و خبر در منطقه جنوب کرمان افزود: مسئولان امر باید هر چه سریع‌تر برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

مشایخی با درخواست از صدا و سیمای مرکز کرمان برای شتاب دادن به کار دیجیتال شدن شبکه‌های تلویزیونی تصریح کرد: در ابتدا مقرر شد تا شهرستان‌های منطقه جنوب کرمان اعتباری در قالب خودیاری در اختیار صدا و سیما قرار دهند که تأمین نشد.

وی ادامه داد: سرانجام در کمیته برنامه‌ریزی این اعتبار گنجانده شد، اما تخصیص آن مدتی به طول می‌انجامد، بنابراین می‎طلبد که این مرکز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

مشایخی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح روستاها اضافه کرد: برای احداث خانه‌های عالم در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار قانونی وجود ندارد در حالی که برای ارتقای فرهنگ جامعه در درجه اول باید امکانات لازم فراهم شود.

فرماندار عنبرآباد اعتبارات ویژه مساجد را نسبت به سال گذشته خوب دانست و گفت: امیدواریم با تخصیص کل این اعتبار بتوانیم گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی به ویژه در روستاها برداریم.

مشایخی ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهرها از گسترش بدحجابی در جامعه جلوگیری کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه جوانان منطقه جنوب کرمان معمولاً در پی کار اداری هستند و همچنین به دلیل اینکه در موضوع طرد اتباع بیگانه از این منطقه در بخش ساختمانی و کشاورزی با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌ایم این امر می‌طلبد که هر چه سریع‌تر در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول