اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

خانه عالم روستای خلج‌آباد قم به بهره‌برداری رسید

خانه عالم روستای خلج‌آباد قم در مراسمی با حضور مدیرکل اجتماعی مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

خانه عالم روستای خلج‌آباد قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، رضا برزگر، مدیرکل اجتماعی مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری پس از افتتاح این خانه عالم، از محیط پیرامونی و اتاق‌های آن بازدید و از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان برای ساخت این خانه عالم قدردانی کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، فرماندار شهرستان قم نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ساخت این خانه عالم ابراز امیدواری کرد که با حضور حجت‌الاسلام امینی روحانی مستقر این روستا، اهتمام بیشتری نسبت به تعمیق باورهای دینی و اعتقادی اهالی این روستا صورت بگیرد.

وی، خدمت به مردم را توفیق الهی برای مسئولان نظام دانست و بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از نصیحت‌ها و راهنمایی‌های روحانی مستقر این روستا تأکید کرد.

زارعی‌کوشا همچنین خطاب به برزگر گفت: 130 روستا در قم واجد شرایط برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی بودند که در تمام این روستاها بدون ابطال صندوق‌های رأی، انتخابات خوبی برگزار شد.

علی کرم جلالوند، معاون اداری و مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این مراسم به تشریح مشخصات این خانه عالم پرداخت و اظهار کرد: این خانه در زمینی به مساحت 180 متر و با زیربنای 110 متر مربع ساخته شده است.

وی، اعتبار هزینه شده برای ساخت این خانه عالم را 60 میلیون تومان اعلام کرد و متذکر شد: امیدواریم اعتبار در نظر گرفته شده برای این‌گونه طرح‌ها در مدت زمان کمتری تأمین شود تا تورم و گرانی مصالح ساختمانی خللی در ساخت خانه‌های عالم به وجود نیاورد.

در پایان این مراسم، فرماندار قم کلید این خانه عالم را به حجت‌الاسلام امینی سپرد. قرار است حجت‌الاسلام امینی یکی از فضلای حوزه علمیه در این خانه عالم سکونت کرده و به صورت دائم در این روستا به تبلیغ دین و ترویج آموزه‌های اهل بیت (ع) و احکام شرعی بپردازد.

انتهای پیام/2258/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول