اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازپرس دادسرای عمومی کرمان خبر داد

دستگیری وارث دروغین ملک 20 میلیارد ریالی در کرمان

بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از محاکمه کلاهبرداری که خود را تنها ورثه یک ملک 20 میلیارد ریالی معرفی کرده بود، خبر داد.

دستگیری وارث دروغین ملک 20 میلیارد ریالی در کرمان

محمد اطمینان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: متهمان پرونده کلاهبرداری دو نفر هستند که یک نفر خود را به عنوان تنها ورثه یک فرد فوت شده معرفی و پس از اخذ برگه انحصار وراثت از شوراهای حل اختلاف کرمان با همدستی خواهرزاده اقدام به حصارکشی و فروش ملک مذکور می‌کند.

وی ابراز داشت: ملک مذکور قیمتی بالغ بر 20 میلیارد ریال داشته است که متهم اصلی پس از اخذ برگه انحصار وراثت در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی کرمان وکالت فروش تمام سهم‌الارث خود را به خواهرزاده و همدست خود واگذار کرده است.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: ملک مذکور توسط کلاهبرداران مذکور حصارکشی و در حال فروش بوده است که موضوع مشخص می‌شود و متهمان با قرار تأمین کیفری از نوع وثیقه به میزان 20 میلیارد ریال روانه زندان شدند.

اطمینان ابراز داشت: حسب اعلام شکات، ورثه ملک مذکور هشت نفر بوده و میزان کلاهبرداری حداقل مبلغ 20 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول