اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

دستگیری 16 قاچاقچی مواد مخدر در میاندرود

فرمانده انتظامی میاندرود از کشف حدود هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و گفت: در این مورد تاکنون 16 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری 16 قاچاقچی مواد مخدر در میاندرود

محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان و اجرای تدابیر ابلاغی فرماندهی انتظامی استان مازندران مبنی بر برخورد با پدیده شوم مواد مخدر در هفته‌های گذشته به صورت متوالی اقدامات عملیاتی برای رصد دقیق فروشندگان خرده فروش مواد مخدر انجام و افراد خاطی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود با تاکید بر ادامه این عملیات تا ریشه کنی فروش و مصرف مواد مخدر افزود: امروز ریشه تمام بزهکاری‌ها مواد خانمان‌سوز مخدر است که شخصیت و هویت اجتماعی افراد را از درون تهی و آینده جامعه را تباه می‌کند.

این مقام انتظامی در این مورد از کشف حدود 8کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: در این مورد تاکنون 16 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

جانبازی با هشدار به افرادی که با انجام خلافکارانه سلامت جامعه را تهدید می‌کنند میاندرود را از این پس برای این افراد ناامن دانست و از مردم شهرستان خواست در صورت دیدن هرگونه مورد مشکوک خلافکارانه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110اطلاع دهند تا این افراد سریعا دستگیر شوند.

این مسئول با اشاره به گستره عملیات این نیرو در هفته‌های گذشته از کشف دو دستگاه اتومبیل و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 200کیلوگرم چوب قاچاق، بیش از 3 هزار و 700نخ سیگارت قاچاق به‌همراه 88کیلوگرم ماهی اوزن برون قاچاق خبر داد و افزود: در این رابطه نیز افراد دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.

متولی نظم و امنیت در شهرستان میاندرود با اشاره به توقیف و روانه پارکینگ شدن 82دستگاه خودرو و 75 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان حوزه ترافیک در سطح جامعه تاکید کرد.

جانبازی با اشاره به بازگشایی مدارس و اجرای طرح کنترل رانندگان خودروهای سرویس مدارس در میاندرود کنترل سوابق و حسن اخلاق افراد را مهم ارزیابی کرد و از خانواده‌ها نیز خواست در این زمینه حساسیت لازم را به خرج دهند.

انتهای پیام/86021/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول