اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان خبر داد

راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در مسجد سلیمان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان از راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی بانک اطلاعات انجمن خیرین در مسجد سلیمان

منیژه جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: نخستین نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان مسجد سلیمان پس از ثبت، در محل کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان برگزار شد.

وی افزود: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز می‌تواند نیازهای فرهنگی شهرستان را شناسایی و در راستای رفع این نیازها گام‌های موثری بردارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان تصریح کرد: ساخت کتابخانه، کمک به تعمیر و نگهداری آنها، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه مطالعه مفید را از کارکردهای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز خواند.

وی اضافه کرد: هزینه در بخش فرهنگی موجب ارتقای فرهنگی شهرستان می‌شود و با توسعه فضای کتابخانه‌ای به حتم از نیروهای بومی نیز جذب خواهد شد که موجب اشتغال پایدار در سطح شهرستان هم خواهد بود.

جلالی در ادامه گفت: عضویت یک نفر، پیشنهادات موثر در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اهدا کتاب و در نهایت هر فعالیتی که موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شود از فعالیت‌های انجمن خیرین کتابخانه‌ساز به شمار می‌رود.

وی گفت: ما از همه خیرین شهرستان برای حضور در این انجمن در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید شهرستان دعوت می‌کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن بررسی آسیب‌هایی که پیش روی انجمن است، مقرر شد بانک اطلاعات خیرین شهرستان مسجد سلیمان راه اندازی شود و همه فعالیت‌های خیرین در این بانک وارد شود.

وی همچنین عنوان کرد: در ادامه جلسه به منظور پیگیری مصوبات و ارائه گزارش روند آنها در نشست، مصوب شد جلسات انجمن در هفته پایانی هر فصل برگزار شود و چشم انداز 1420 انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجد سلیمان در قالب طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت تنظیم و تصویب شود.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول