اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

نقش خیرین در مراکز آموزش عالی پررنگ‌تر شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار حضور پررنگ خیرین و هماهنگی مدیران و مسئولان استان در خصوص ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزش عالی در استان شد.

نقش خیرین در مراکز آموزش عالی پررنگ‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد توسعه و معین دانشگاه پیام نور کردستان در سنندج از خدمات و تلاش‌های دانشگاه پیام نور کردستان در راستای تقویت مبانی علمی و آموزشی و رفع محرومیت‌زدایی علمی در استان تقدیر کرد.

وی افزود: باید با شناخت توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی استان زمینه را برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر نخبگان دانشگاهی فراهم کرد و در این راستا نیز باید ارتقای خدمات و امکانات علمی، آموزشی، رفاعی و تحصیلی در مراکز آموزش عالی استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: آموزش عالی به عنوان زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و باید با برنامه‌ریزی منسجم در راستای توسعه این مهم در استان تلاش کنیم.

حجت‌السلام شاهرودی از خدمات و تلاش‌های مسئولان و کارکنان دانشگاه پیام نور کردستان و مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه برای رفع محرومیت‌های آموزشی و ارتقای علمی جوانان بومی استان تقدیر کرد و بر تقویت کمی و کیفی این دانشگاه تاکید کرد.

وی افزود: امید است با تشکیل ستاد توسعه و معین دانشگاه پیام نور کردستان شاهد توسعه روزافزون این دانشگاه و ارتقای خدمات کمی و کیفی آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور نماد عینی محرومیت‌زدایی علمی در کشور است و خوشبختانه این مرکز آموزش عالی خدمات ارزنده‌ای را نیز در استان کردستان طی چند سال اخیر ارائه کرده است.

رئیس ستاد توسعه و معین دانشگاه پیام نور کردستان افزود: باید از ظرفیت خیرین استانی در توسعه کمی و کیفی مراکز و واحدهای پیام نور کردستان استفاده شود و اولویت را بر ارتقای کیفیت خدمات علمی و آموزشی قرار داد.

سالار مردای نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار فراهم کردن زمینه‌های لازم برای بالفعل‌کردن توانمندی‌های نخبگان دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف شد و از خدمات و تلاش‌های دانشگاه پیام نور برای تحقق عدالت آموزشی در استان تقدیر کرد.

وی افزود: شعار دانشگاه پیام نور با عنوان «آموزش برای همه، همه وقت و همه جا» چه در سطح کشور و چه در سطح استان کردستان به خوبی محقق شده است و این دانشگاه زمینه‌ساز بالفعل کردن توانمندی‌های نخبگان علمی بوده است و امیدواریم این فعالیت‌ها با همت و تلاشی مضاعف تداوم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به آمار قبولی 2,5 برابری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد از میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های دیگر اشاره کرد و افزود: روش آموزش حضوری و نیمه‌حضوری، کلاس‌های رفع اشکال، نحوه ثبت‌نام و انتخاب واحد اینترنتی در ساختار دانشگاه پیام نور موجب ایجاد فضایی برای تحصیل افرادی شده که امکان حضور در دانشگاه را به صورت تمام وقت ندارند و این مهم زمینه‌ساز رفع محرومیت‌های آموزشی در کشور شده است.

انتهای پیام/79006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول