اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای شهر گرگان مطرح کرد

بی‎توجهی به مناسب‎سازی در اکثر ادارات گرگان / مناسب‎سازی در بودجه 93 لحاظ شود

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه 20 درصد شهروندان را معلولان، جانبازان و سالمندان تشکیل می‎دهند، اما اکثر ادارات مناسب‎سازی نشده‌اند.

بی‎توجهی به مناسب‎سازی در اکثر ادارات گرگان / مناسب‎سازی در بودجه 93 لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زهرا نورا شامگاه شنبه در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در نگاه مدیریت شهری باید به موضوع مناسب‎سازی اهتمام بیشتری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مجوز بسیاری از فضاها و ساختمان‎های تجاری توسط شهرداری صادر می‎شود لذا باید شهرداری این بخش‎ها را مجاب به مناسب‎‎سازی کند که اگر این برنامه‎ریزی به صورت قانون در اخذ مجوز لحاظ شود رفاه حال شهروندان معلول، جانباز و سالمند فراهم خواهد شد.

شهرداری گرگان بیشترین خدمت را در مناسب‎سازی داشته است

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه اکثر ادارات این شهرستان از استاندارد لازم برخوردار نیستند، متذکر شد: فقدان شیب مناسب و عدم رعایت استانداردها در محیط ادارات نارضایتی مردم را فراهم کرده که باید برای این معضل چاره‎ای اندیشیده شود.

نورا خاطرنشان کرد: کمیسیون‎های منتخب باید اساسِ تغییر و تحولی که شورای اسلامی می‎تواند وارد عمل شود را لحاظ کرده و به صورت همه‌جانبه در این زمینه وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان بیشترین خدمت را در مناسب‎سازی داشته است، گفت: البته در این راستا هنوز جای کار وجود دارد لذا این مهم باید در بودجه 1393 به صورت ویژه دیده شود تا خدمتی مناسب برای حل مشکلات این دسته از شهروندان صورت بگیرد.

باید برآیند جدیدی در بودجه‎نویسی لحاظ شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این زمینه بیان داشت: کار بودجه را کمیسیون‎های مختلف بررسی می‎کنند لذا باید روی بودجه مخصوصاً عوارض، مطالعه لازم انجام شود.

ناصر گرزین با اشاره به اینکه باید برآیند جدیدی در بودجه‎نویسی لحاظ شود، اذعان کرد: لازم است تا از این نقطه استارت کار آغاز شود تا شاهد تغییرات اساسی در شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جریان بودجه، کپی‎برداری شود، بدون اینکه پروژه‎ای تعریف شود همچنان شاهد معضلات شهری خواهیم بود.

ساختمان شورای شهر گرگان وضعیت مناسبی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه عوارض سال 1393 باید تا 15 بهمن مشخص و تصویب شود، اظهار داشت: حرکت لوکوموتیو نیازمند ریل است و این حرکت از طریق بودجه تسریع می‎یابد.

گرزین با بیان اینکه ساختمان شورای شهر گرگان وضعیت مناسبی ندارد، افزود: جانمایی و مطالعه ساختمان جدید شورا باید در دستور کار اعضا قرار بگیرد و تا قبل از سال جدید، نقل مکان انجام شود.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول