اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خمینی شهر:

نگاه شورای چهارم خمینی شهر نگاه عادلانه به همه مناطق است

رئیس شورای چهارم خمینی شهر گفت: دیدگاه عادلانه و منصفانه در امور خدماتی و مدیریت شهری باعث افزایش اعتماد همه اقشار مردم به شورا و شهرداری خواهد بود.

نگاه شورای چهارم خمینی شهر نگاه عادلانه به همه مناطق است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، سید علی صالح‌درخشان صبح امروز در دیدار معتمدین محله دستگرد قداده اظهار داشت: شورا چهارم خمینی شهر تلاش خواهد کرد در تقسیم بودجه شهرداری نگاه عادلانه‌ای به همه مناطق داشته باشد.

وی افزود: شورای چهارم ذره‌ای از دریافت حقوق مردم خمینی شهر کوتاه نخواهد آمد، ما سعی می‌کنیم در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی طبق سرانه جمعیتی هر منطقه عمل کنیم.

رئیس شورای شهر خمینی شهر با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته شورای شهر توافقات و طرح‌های خوبی در محله دستگرد خمینی شهر اجرا شده، گفت: اقدامات گذشته شهرداری به صورت پراکنده بوده، از اولویت‌های خدماتی شورا و شهرداری این دوره در محله دستگرد، اجرای طرح‌های منسجم و هماهنگ است.

این مسئول تصریح کرد: منطقه دستگرد خمینی شهر همچون محلات و مناطق دیگر به علت کمبود بودجه شهرداری خمینی شهر مورد غفلت و کوتاهی قرار گرفته است.

صالح‌درخشان در پیشنهادی خطاب به معتمدین محل گفت: باید مشکلات منطقه دستگرد اولیت بندی شود در طول دوره چهار ساله شورا طرح‌های مهم و مورد نیاز به میزان اولویت و اهمیت به تدریج انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مردم منطقه دستگرد باید به صورت کارگروه شهرستانی با حضور دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود، گفت: طبق زمانبندی و اولویت بندی همه مشکلات منطقه دستگرد قابل حل است، ما آمادگی کامل داریم با همکاری معتمدین و شوراهای محلی مشکلات همه مناطق و محلات را در اولویت و مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش فارس، ساماندهی منطقه کارگاهی، اختصاص بخشی از در آمد منطقه برای اجرای طرح‌های خدماتی در خود منطقه، احداث فضای سبز، تعریض خیابان‌های اصلی، تخریب و بازسازی بافت فرسوده، احداث سالن ورزشی و اجرای طرح‌های عمرانی از جمله درخواست‌های معتمدین منطقه دستگرد قداده از شورا شهر خمینی شهر بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول