اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم گزارش می‌دهد

سهم ناچیز مرکز شهرستان در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم

سهم ناچیز مرکز شهرستان در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم از نکات جالبی است که در انتخابات شورای اسلامی شهرستان جم به چشم می‌خورد.

سهم ناچیز مرکز شهرستان در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شامگاه چهارشنبه انتخابات شورای اسلامی شهرستان جم با حضور مسئولان و نمایندگان شهرهای مختلف شهرستان برگزار شد و افراد منتخب معرفی شدند.

فرماندار شهرستان جم در این نشست با تاکید بر نقش پررنگ شوراها که در قانون اساسی نیز چندین اصل درباره آن وجود دارد از زحمات سیدعلیرضا سجادی‌زاده و همکاران سابقش در شورای شهرستان جم قدردانی کرد و خواستار همدلی اعضا در رفع مشکلات مردم شد.

عبدالرسول زارع خطاب به اعضای شورای شهرستان گفت: معتقدم خداوند شما را دوست داشته است که این تقدیر را برایتان رقم زده که به مردم خدمت کنید.

در این آیین سید علیرضا سجادی‌زاده به نمایندگی از شورای شهر جم، محمدباقر رفیعی‌پور به نمایندگی از شورای بخش مرکزی جم، حسین محدثی به نمایندگی از شورای شهر ریز، حسن سرو به نمایندگی از شورای شهر انارستان و یدالله امینی به نمایندگی از شورای بخش ریز در جلسه حاضر بودند.

در ادامه جلسه سید علیرضا سجادی‌زاده و حسین محدثی خود را کاندیدای ریاست شورای شهرستان کردند و هر کدام در سخنان کوتاهی دیدگاه‌های خود را بیان داشتند.

حسین محدثی ضمن قدردانی از خدمات سجادی‌زاده گفت: خودم را نماینده کل شهرستان تلقی می‌کنم و تفاوتی ندارد که امروز چه سمتی به‌دست بیاورم و در هر صورت هدفم خدمت به مردم است.

سید علیرضا سجادی‌زاده نیز در سخنانی اظهار داشت: برای ریاست شورا هم دانش و تجربه دارم و هم فرصت و وقت که بتوانم به مردم خدمت کنم.

وی گفت: در 6 سال گذشته ثابت کرده‌ام که نماینده کل شهرستان از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه آن بوده‌ام و نمونه بارز آن حمایت از ریاست افراد توانمند بخش ریز در ادارات شهرستان جم است.

سجادی‌زاده تصریح کرد: عوارض آلایندگی هرگز و هرگز متعلق به شهرداری جم به تنهایی نیست و متعلق به کل شهرستان است.

در پایان جلسه رای‌گیری برای تعیین هیئت رئیسه شورای شهرستان جم برگزار شد حسین محدثی با مجموع چهار رای از پنج رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان جم انتخاب شد.

برای انتخاب نائب رئیس نیز حسن سرو تنها نامزد بود که با مجموع پنج رای از پنج رای ماخوذه به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

برای انتخاب منشی و سخنگو نیز محمدباقر رفیعی‌پور با مجموع پنج رای از پنج رای ماخوذه انتخاب شد.

در پایان نیز برای انتخاب نماینده شورای شهرستان جم در شورای عالی استان بوشهر رای‌گیری شد که محمدباقر رفیعی‌پور با مجموع پنج رای از پنج رای ماخوذه انتخاب شد.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول