اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر قم خبر داد

انتخاب روسای کمیسیون‌های شورای شهر قم

سخنگوی شورای شهر قم از انتخاب روسای کمیسون‌های شورای شهر قم خبر داد.

انتخاب روسای کمیسیون‌های شورای شهر قم

عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه امسال تعداد کمیسیون‌های شورای شهر به پنج کمیسیون ارتقا پیدا کرده است، گفت: شورای شهر قم در آغاز کار قرار دارد و پس از طی یک سری از فرایندها مانند انتخاب هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌ها، درصدد است که هر چه سریع‌تر شهردار را انتخاب کند.

وی گفت: در جلسه رای‌گیری ر‌ؤسای کمیسیون‌های شورای شهر، مصطفی سعادت‌طلب به عنوان رئیس و ناصر رعیت‌پور به عنوان نایب ر‌ئیس کمیسیون امور زیربنایی که مباحث مربوط به توسعه و عمران و حمل و نقل را دنبال می‌کند، انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در این جلسه عباس ذاکریان به عنوان رئیس و عباس محمدی به عنوان نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین و حسن بختیاری به عنوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین طوبی حجازی به عنوان رئیس و عباس کمال‌زاده به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام سعید روحانی به عنوان رئیس و نعمت‌الله عواطف رستمی به عنوان نایب رئیس کمیسیون امور حقوقی و نظارت انتخاب شدند.

پس از مراسم تحلیف اعضای شورای شهر با رای‌گیری 21 عضو شورا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر به عنوان رئیس، ولی‌الله بیاتی به عنوان نایب رئیس، مصطفی سعادت‌طلب و طوبی حجازی به عنوان منشی و عباس ذاکریان به عنوان سخنگوی شورای شهر قم انتخاب شدند.

انتهیا پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول